مینا احدی-مردم آزاده ایران!دادستان آلمان شکایات را بررسی خواهد کرد، ما خواهان محاکمه غیابی و اعلام دستور بازداشت شاهرودی هستیم!

مردم آزاده ایران!

 

دادستان آلمان شکایات را بررسی خواهد کرد، ما خواهان محاکمه غیابی و اعلام دستور بازداشت شاهرودی هستیم!

زنده باد مبارزات متحدانه مردم در ایران و در خارج از کشور!

روز گذشته پنج شنبه ١١ ماه ژانویه ، شاهرودی را در معیت و با همکاری دولت آلمان به ایران فراری دادند. کمپین دستگیری و محاکمه شاهرودی ، که از ابتدا با شکایت فولکر بک و سپس فراخوان ما به ایرانیان برای اعلام شکایت با قدرت پیش رفت، به یک واقعه سیاسی مهم در ایران و در آلمان و در دنیا تبدیل شد.

ما خوشحالیم که بعد از گسترش این کمپین تعداد زیادی به این کمپین پیوستند، مخالفین جمهوری اسلامی و بویژه قربانیان این حکومت جنایتکار که علیه شاهرودی اعلام جرم کردند.

از طریق ما شکایات تعداد زیادی از خانواده ها برای دادستان کل ارسال میشود و امیدواریم این موج شکایات ادامه پیدا کند.

با فرار شاهرودی اما این کمپین پایان نمی یابد. دادستان کل اعلام کرده که پروسه رسیدگی به شکایات طبعا ادامه خواهد یافت. و در صورت محکوم شدن شاهرودی در دادگاهی در آلمان، حکم بازداشت بین المللی او صادر خواهد شد.

ما این کمپین را ادامه خواهیم داد برای اعلام محکومیت شاهرودی و همچنین افشا کردن جنایات و فجایعی که حکومت اسلامی در طول ٣٩ سال دیکتاتوری اسلامی و همچنین در دوره ریاست شاهرودی در قوه قضاییه این حکومت مرتکب شده است.

کمپین پیگرد و محاکمه شاهرودی در ایران به یک جنبش انقلابی و سرنگونی طلبانه وصل شد که توجه دنیا را بخود جلب کرده است. صدها نامه و پیام همبستگی از ایران ما دریافت کرده ایم و در مدیای اجتماعی در ایران و در تلگرام ، دست انداختن شاهرودی و سمیعی و همچنین ابرازحمایت از کمپین، بسیار گسترده است.

مردم ایران در قامت این کمپین اجرای عملی یکی از خواستهای خود را دیدند، پوزه حکومتیها به خاک مالیده میشود و در دنیا هم جایی برای فرار و قائم شدن این جانیان نیست. مردم با هلهله و هورا نوشتند و گفتند که صحنه فرار زبونانه شاهرودی دل همه ما را شاد کرد.

جنبش عظیم و بنیانکن مردم ایران برای پایان دادن به عمر ننگین حکومت اسلامی یک جنبه بسیار قوی دادخواهانه دارد. مادران و پدرانی که که فرزندان عزیزشان در زندانهای این حکومت سبعانه و وحشیانه به قتل رسیدند، خانواده هایی که حتی اجازه نیافتند با صدای بلند گریه کنند، والدینی که حتی نمیدانند پیکر دلبندشان کجا است و همسران و خواهران و برادرانی که اعدام عزیز خود را در خیابانها شاهد بودند، فرزندانی که در خردسالی پدر و مادرشان اعدام شدند، همه و همه خواهان عدالت هستند. جنبش دادخواهی در ایران سابقه و دستاوردهایی داشته است و این دستاورد یعنی مجبور کردن یکی از مقامات حکومت اسلامی به فرار مفتضحانه را به این دستاوردها اضافه کنید.

ما از طرف شهلا جاهدها، فاطمه حقیقت پژوه ها، دلارا دارابی ها، فرزاد کمانگرها و شیرین علم هولی ها، احسان فتاحیان ها و همه اعدام شدگان دهه شصت و سال ٦٧ و در همه سالهای حکومت ننگین اسلامی ، ما از طرف مریم ایوبی ها و همه سنگسار شدگان این حکومت ، اعلام جرم میکنیم در محضر مردم دنیا، در محضر جامعه بین المللی و خواهان محکومیت و مجازات مقامات حکومت اسلامی هستیم.  ما از طرف میلیونها نفر کارگر و معلم و دانشجو و میلیونها زن آزاده در ایران اعلام جرم میکنیم علیه یک حکومت ضد انسان و ضد زن.

در کنفرانس مطبوعاتی ما در روز چهارشنبه در برلین مادر ریحانه جباری اعلام جرم کرد و همه مدارک و نامه ها و اسناد را طبعا به دادستان کل ارائه خواهیم کرد، برادر احسان فتاحیان و برادر دو جوان اعدام شده در سال شصت و همچنین جوانی که در تظاهراتهای سال ١٣٨٨ دستگیر و شکنجه شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ، اعلام جرم کرد. اکنون با اعلام علنی شماره پرونده همه میتوانند شکایت کنند.

مهر آیت الله قاتل، آیت الله قاتل کودکان و کسی که دستهایش خونین است در رسانه های آلمانی به پیشانی شاهرودی زده شد و اکنون در آلمان اگر از هر فرد عادی بپرسید در کنار اسامی سکینه محمدی آشتیانی و ریحانه جباری، که مردم با عشق و علاقه اسامی آنها را میدانند و زندگی اینها را می شناسند، اسم شاهرودی را هم بعنوان چهره کریه حکومت اسلامی و جلاد خونریز می شناسند. این دستاورد مبارزه همه ما است.

جنبش عدالت خواهانه مردم ایران با قدرت و صلابت به پیش میرود و ما برای سرنگونی این حکومت و سازمان دادن یک زندگی عاری از خشونت و استثمار و نابرابری و یک زندگی بهتر آماده هستیم.

نام مبارزه با حکومت اسلامی ایران ، مبارزه با تشبثات اصلاح طلبان و مبارزه با توهم اصلاح حکومت فاشیست اسلامی، نام مبارزه برای دادن چهره به قربانیان و نام مبارزه برای دادخواهی مردم ایران، با کسانی عجین شده است که سالهای سال است می جنگند و پیش میروند و خاکریزها را کنار میزنند. در ایران مردم گفتند و نوشتند بی آبرو کردن و فراری دادن شاهرودی چهره کریه قوه قضاییه، کار ایرانیان معترض و کار برلینی ها بود.

اجازه دهید از سوی همه شما کسانی که در این حرکت بزرگ فعالانه و با تمام قوا سهیم و شریک شدید، شما که میتینگ سازمان دادید شما که نوشتید و مصاحبه کردید همه شما فعالین این کمپین و از سوی برلینی ها و همه کسانیکه این جنبش بی آبرو کردن شاهرودی و اعلام جرم علیه او را پیش بودند, خسته نباشید بگویم و از طرف همه شما به جوانان، زنان، کارگران و معلمین، دانشجویان وهمه مردم آزاده ایران درود بفرستم و بگویم ما همه باهم پیش میرویم و این حکومت را سرنگون میکنیم.

زنده باد جنبش انقلابی مردم ایران

زنده باد جنبش دادخواهی مردم ایران

مینا احدی

١٢ ژانویه ٢٠١٨