سیامک دهقانی – پاسدار “خوب”؛پاسدار بد!!!

پاسدار “خوب”؛پاسدار بد!!!

بعد از شروع جنگ داخلی در سوریه در سال 2011 میلادی و گسترش آن به سرتاسر سوریه؛ خلافت اسلامی ـ شیعی ایران بسرکردگی آفت الله خامنه ای و حزب الله لبنان و دولت تزاری ـ شووینیستی روسیه بریاست یک بزن بهادر یغور به اسم ولادیمیر پوتین مستقیما برای حفظ منافع خود در مقابل انقلاب مردم سوریه قد علم کردند و با چشم پوشی امپریالیستهای غربی از زمین و هوا مشغول قتل عام مردم سوریه شدند. دخالت پاسداران  خلافت اسلامی ـ شیعی ایران در سوریه باعث خوشحالی عده ای از نیروهای باصطلاح مخالف “جمهوری اسلامی” در سوریه شد و آنان را عملا به مجیزگویان  سرمایه داری وابسته به امپریالیسم حاکم بر ایران به لیدری دلقک علی خامنه ای کرد.

در این میان دار و دستۀ ناسیونال ـ سوسیالیستی توفان و یک آدم پوتین پرست به اسم ا.م. شیری که با تمام وجود عاشق و کشته مردۀ روسیۀ ارتدکسی می باشد، بخاطر “دشمنی” بسیار عمیق با آمریکا و غرب از “عملیات هوا ـ فضایی روسیه در سوریه” و ” سراسیمگی در واشنگتن و  بروکسل” به وجد آمد و در تعریف و تمجیدی بی مانند راست و دروغ را به هم بافت که هرچه بیشتر سرسپردگی و نوکری خویش به پوتین و خامنه ای را نشان دهد!

آقای ا.م.شیری روسو فیل (روس پرست) احساسات عمیق و دامنه دار خود نسبت به ائتلاف حکومت اسلامی؛ پوتین؛ اسد و حسن نصرالله را چنین بیان نموده است:” با این اوصاف، مشارکت فعال روسیه بعنوان یکی از اعضای ائتلاف غیررسمی ششگانه- ایران، سوریه، عراق، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین و همچنین، بمثابه یکی از اعضای مرکز اطلاعات تازه تأسیس ائتلاف چهارجانبه بغداد در مبارزه با تروریسم بین المللی، در عین تغییر تمام معادلات جهانی و منطقه ایی، طشت رسوائی امپراطوری آمریکا و دنباله روانش در بروکسل را از بام جهان فرو افکند و نشان داد که همه ترفندها و توطئه های آن از قبیل تلاش برای «ایجاد منطقه پرواز ممنوع برای نیروی هوائی سوریه»، طرح تشکیل گله «دوستان سوریه»، سر هم بندی «ائتلاف ضد داعش» و تعیین مهلت ۱٠ ساله برای «مبارزه» با آن، چیزی نبود جز تلاشهای نابخردانه برای دستیابی به اهداف پلید خود در خاورمیانه و در رأس آنها، اشغال سوریه”

 برخلاف نظر ا.م.شیری حزب اللهی؛ حماس فلسطین از همان اول همدلی و همدردی خود را با بخشی از نیروهای مسلح مخالف اسد اعلام کرد و تا حدودی باعث ناراحتی و عصبانیت خامنه ای و بشار اسد را فراهم نمود. چون حماس فکر می کرد با سرنگونی بشار اسد؛ بخشی از نیروهایی که بقدرت خواهند  رسید با او هم نظر و هم کیش خواهند بود. از سوی دیگر عراق بعنوان یک کشور اشغالی؛صرفا با اذن و اجازۀ آمریکا می تواند بر علیه “تروریسم بین المللی” مشارکت کند و منافع دولت اشغالگر ایالات متحده را تأمین نماید! همین!!!

“حزب کار ایران ـ  توفان” نیز انتقاد به غربی ها که تروریسم را به خوب و بد تقسیم کرده اند؛ خودش نیز در با حمایت بی قید و شرط از دولت فاشیستی سوریه که عامل اصلی تمامی جنایات و فجایع سوریه می باشد؛ از تمامی کسانی که در حال حاضر از “تمامیت ارضی” سوریه دفاع می کند؛ حمایت و پشتیبانی می کند. و این یعنی دفاع از حضور گله های پاسدار و بسیج خلافت اسلامی ایران در سوریه و هورا کشیدن برای آنها!!! بر اساس منطق رژیم نشان توفان، پاسداران و حزب الله لبنان که تا مغز استخوان در خدمت امپریالسیم و ارتجاع جهانی هستند چون در سوریه هستند و مشغول قتل عام مردم ستمدیدۀ ایران کشور هستند “مترقی و خوب” اند ولی اگر درایران در راستای منافع انحصارات و سرمایه داری مالی شاهرخ زمانی و ستار بهشتی و هزاران هزار مجاهد وکمونیست و انقلابی را بقتل برسانند،”غیر انقلابی” و “ارتجاعی اند!!!

منتها؛ همانطور که تروریسم “خوب” و”بد” نداریم؛ پس در دنیای واقعی نیز پاسدار خوب و پاسدار بد نداریم! پاسداران از سرتاپا ارتجاعی و جنایتکار و ضدبشر تشریف دارند! هیچ فرقی هم نمی کند که در ایران باشند یا عراق و سوریه و با افغانستان و یمن! همگی شامل یک مشت آدم های رذل و لمپن و لات و لوت هستند که مستحق نابودی و نیست شدن می باشند!

از نظر خلقهای ستمدیدۀ ایران و منطقه؛ جمهوری اسلامی وابسته به امپریالیسم حاکم بر ایران؛ باعث بخش عظیمی از ویرانی ها و تبهکاری هایست که بوی تعفن آن خاورمیانه را به گند کشانده است. در ضمن تجاوز مستقیم روسیه به سوریه؛ نه بخاطر مبارزه با تروریسم و “افراطی گری” بلکه بدست آوردن سهمی از جنازۀ خونین و لت و پاره شدۀ سوریه است که سردمداران روسیه بخوبی می دانند که کشورهای امپریالیستی غربی عملا در حال تقسیم آن یه مناطق مختلف اند! روسیه بخشی از سوریه را برای پایگاههای نظامی خود در کشمکش های آینده نیاز دارد. بنابراین؛ همکاری و همدستی پاسداران جمهوری اسلامی در عراق با آمریکا بر علیه مخالفین اشغال عراق و حکومت فاشیستی شیعی اینکشور و همزمان نوکری و مدد رسانی به روسیه در سوریه؛ فقط حاکی از این است که جمهوری اسلامی تا مغز استخوان وابسته و کارگزار قدرتهای جهانی در منطقه است و وظیفۀ اصلی آن هم سرکوب و از بین بردن انقلابیون و نیروهای انقلابی است! به همین جهت کسانی که از طرفداران اسد در سوریه دفاع می کنند، علیرغم هر ادعایی که داشته باشند در راستای منافع حکومت ارتجاعی اسلامی حاکم بر ایران و امپریالیستها در هر شکل و شمایلی حرکت می کنند! ” ا.م.شیری و حزب توفان” در چنین مسیر خفت باری حرکت می کنند! ننگ بر آنان باد!

سیامک دهقانی