روز جهانی زن تجلی انقلاب زن زندگی آزادی بود.

زنان مبارز کردستان!

امسال روز جهانی زن ۸ مارس توسط شما یک روز متفاوت، بود. روز جهانی زن امسال و مراسم های شما عظمت و قدرت اراده جنبش آزادی زن را نمایندگی و گامی دیگر و شکوهمند را برای تحقق آرمانهای انقلاب ناتمام زن زندگی آزادی،  برداشت.

طنین صدای ژن ژیان ئازادی در مراسم های روز جهاني زن، صف وسیع زنان بدون حجاب، حضور باشکوه زنان در خیابان ها و معابر عمومی، پخش گل و شيريني، سخنرانی های زنان بازنشسته به مناسبت ۸ مارس، دیدارهای همبسته و شعف انگیز مادران دادخواه و جانباختگان خیزش مردمی ژینا در آرامستانهای عزیزان جانباخته، برداشتن جامانه‌ها(روسری)  توسط مادران انقلابی جانباختگان انقلاب زن زندگی ازادی،  برپایی چندین مراسم با شور انقلابی و امیدوارکننده برای تداوم دستاوردهای مدرن ترین انقلاب یک قرن گذشته در ایران نوید بخش تحقق دستاوردها و تجارب نهادینه شده انقلاب ۱۴۰۱ انقلاب ژینا بود.

زنان مبارز و انقلابی

به عزم و اراده قوی شما که با استواری و پایداری، پیام آور روز جهانی زن بود، درود میفرستیم! شما در ابن روز عملا با برپایی مراسم‌های متعدد در شهرها و روستاهای کردستان بابی حجابی عمومی، روزی شاد علیه چادر سیاه و سرکوب رژیم تبهکار جمهوری اسلامی را رقم زدید. شما زنان مبارز در فضایی گرم و صمیمی کوبنده ترین پیام را به زنان و مردم در سطح سراسری و دنیا مخابره کردید که روز جهانی زن ۸ مارس با برپایی شکوهمندترین مراسم‌ها، مبارزه علیه نظام ظالم جمهوری اسلامی سرمايه برای رفع تبعیض جنسی و آپارتاید جنسیتی در کنار زنان دنیا قرار گرفتید.  

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران پیشروی چشمگیر شما را به شما صمیمانه تبریک میگوید.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲

۸ مارس ۲۰۲۴