حمله نظامی جمهوری اسلامی به کشور اسرائیل قویا محکوم است!

 سرانجام به دنبال حمله تروریستی ٧ اکتبر  ٢٠٢٣ میلادی از جانب گروهای تروریستی-اسلامی جهاد و حماس، که بدون تردید توسط خود جمهوی اسلامی  رهبری و هدایت شده بود، متاسفانه به کشتار وسیع ١٢٠٠ انسان بیدفاع در یک جشن فیستیوال و به گروگان گرفتن تعداد زیادی زن و سالمند و کودک نیز منجر گردید،از آن روز خاورمیانه بین دو قطب تروریستی و ارتجاعی تبدیل به کشمکش و جنگ تروریستی و کشتارگاه شده است.  

بدین ترتیب اعمال وحشیانه و تروریستی حماس به بهانه ی تبدیل گردید تا با اسم “جنگ با تروریستهای حماس و جهاد” در غزه( که کشتن تک تک  نیروهای مسلح حماس وجهاد کاملا موجه بوده و هست)اما دها هزار ازمردم بیدفاع را از زمین و ‌هوا توسط ارتش جنایتکار اسرائیل  قتل و عام شدند.

 اکنون در تداوم این کشمکش، و در ادامه جنگهای تروریستی شش ماه گذشته در خاورمیانه، به بهانه حمله به “کنسولگری خاک ایران در دمشق-سوریه”، دیشب،شامگاه شنبه از ساعت حدود ١١ و نیم شب به وقت اروپا ،( تا بامداد یکشنبه، ٢٦فروردین ١٤٠٣/  ١٤ آوریل٢٠٢٤ )حمله نظامی گسترده موشکی- پهپادی، در واقع امر نمایشی، از جانب حکومت اسلامی علیه اسرائیل  شروع  و به وقوع پیوست. در همکاری با برخی دیگر از گروهای تروریستی اسلامی منطقه صدها پهباد و موشک را به طرف اسرائیل شلیک کردند. این اقدام جنگ طلبانه حکومت فاشیستی اسلامی، که با هزینه های سرسام آور وبه قیمت به قهقرا بردن زندگی اقتصادی(٤-٥ برابر زیر خط فقر) و تحمیل اختناق سیاسی و امنیتی غیر قابل تحمل برای اکثریت جامعه ی دها میلیونی کارگران و انسانهای رنجدیده ایران تامین شده، بجز مواردی، که متاسفانه منجر به زخمی شدن شدید یک دختربچه ١٠ ساله از ناحیه سر شده است. و همچنین خسارتی به یک پایگاه نظامی، این همه هیاهوی خامنه ی و سپاهش هیچ نتیجه ی برای رژیم اسلامی در پی نداشت. بلکه حقانیت بیشتری از زمان حمله وقت حماس و جهاد را برای دولت نتانیاهو به ارمغان آورده اند، عملا این همه موشک و پهپاد در مقابل قدرت دفاعی اسرائیل به بادکنک تبدیل شدند، و به مشروعیت و اتحاد بیشتر آنان کمک نمود.

  برعکس ادعاها و جشن و پایکوبی احمقانه و بیمارگونه اسلامیون و لات و لوتهای  اندک مرتجع  رژیمی در لحظه پرتاب موشکها، و بر عکس دروغگویی رسانه های ج ا و سایت تلگرامی سپاه، که گویا “نصف موشکها در خاک اسرائیل به هدف خورده است”،   موشکها و پهپادهای رژیم اسلامی (قریب به ٤٠٠ موشک و پهپاد شلیک شده در طول دیشب) اما فقط تعداد انکشت شماری از آنان به خاک اسرائیل رسیده، با کمترین آسیب پذیری. اکثر قریب به اتفاق آنها درمسیر عبوراز آسمان کشورهای همجوار ویا از جانب امریکا ردگیری و منهدم شدند، و تنها نزدک به ١٠ درصدی که به آسمان اسرائیل رسیده بود توسط ارتش اسرائیل از بین رفتند.

 جمهوری اسلامی رژیم خون و جنون و تروریسم و با تکا به کارخانه “شهیدسازی” زنده است. در طول عمر ننگینش جنگ و کشمکش و ماجراجویی نظامی جزو لاینفک ماهیت و سیاست اش در داخل و خارج کشور بوده و هست. جنگ برای این حکومت همواره “نعمت”است. با این نوع سیاست به اندازه کافی احمقترین و خرافه پرست ترین نیروی اجتماعی و مزدور را توانسته حول صنعت پول ساز و فساد و خرافه سازمان بدهد. همه ی دارائی و ثروت عظیم ایران را،که ٩٩ درصد آن از قبل تحمیل و حشیانه ترین سیستم کار ارزان، درد و رنج دها میلیون کارگر و زحمتکش، حاصل گردیده است، و این ثروت عظیم اجتماعی اساسا در راه گروهای تروریستی و جنگ و موشک و پهپاد سازی  و شیعه گستری، ودر راه سرکوب  سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مبارزین جنبش کارگران و  زنان و آزادیخواهان و برابری طلبان زن و مرد در ایران و منطقه هزینه میکنند.

تنها راه ممکن و انقلابی و رهایبخش و خلاصی از جنگ و مخاطرات  ناشی از آن، سرنگونی کلیت این رژیم تروریست و مستبد مذهبی توسط همین اکثریت جامعه یعنی طبقه کارگر و زحمتکش و مردم آزادیخواه ایران وپای فشاری قطعی بر تحقق یک نظام متکی به شهروندان یعنی استقرار سیستم شورای کارگران و زحمتکشان در جامعه ایران، است!

کارگران،مردم آزادیخواه ایران!

علیه جنگ طلبی و ماجراجویی نظامی جمهوری اسلامی بپاخیزید! اجازه ندهید  بتوانند جامعه را بیش از این به بازیجه دست تروریسم سپاه پاسداران و دیگر تروریستها و نظامیان و سرکوبگران در ایران و منطقه تبدیل نمایند! اجازه ندهید جامعه را با هراس و رعب و وحشت و نگرانی از شروع جنگهای بیشتری روبرو کنند!. تا این نظام نفس بکشد جنگ و ویرانی و فساد و تروریسم ادامه خواهد داشت. ما کارگران و  مردم با  کارگران و مردم اسرائیل سر جنگ نداریم، ما همسرنویشتیم و هر دو قربانی دست تروریسم دولتی!، این جنگ جنگ تروریستها است. ماحصل اولیه و کنونی حمله ی که هنوز ١٠ ساعت از آن نگذشته، این است:  دلار رسیده به  بالای ٧٠٠ هزار ، صف پمب بنزینها طولانی تر از همیشه، و کالاها  و هزینه ها هم هر لحظه گرانتر…، عامل همه ی این معضلات جمهوری اسلامی فاشیست است!

ما صف کارگران و زحمتکشان موظف هستیم به مبارزه خود در اشکال مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با روی آوری هر چه بیشتر به سیاستهای آزادیخواهانه کارگری و سوسیالیستی مسیر  پیشروی و پیروزی خود را بیش از پیش تضمین و تامین کنیم!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

نه به تداوم جنگ تروریستها در خاورمیانه و جهان!

زنده باد آزادی، برابری، امنیت و رفاه همگانی!

پیش به سوی استقرار نظام شورایی کارگران و زحمتکشان ایران!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Iransocialist2017@gmail.com

٢٦ فروردین ١٤٠٣

١٤ آوریل ٢٠٢٤