“انتخاباتی” که از قبل شکستش مشخص بود!

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

“انتخاباتی” که از قبل شکستش مشخص بود!

علیرغم تمدید دو ساعت “انتخابات”، و بی نتیجه ماندن فشار و تشویق های حکومتی مزدوران محلی، طبق گزارشهای دریافتی از شهر و روستاهای کردستان مضحکه انتخابات با بی اعتنایی و عدم مشارکت بالای مردم روبرو شده است. گزارش های دریافتی، ویدئوهای منتشر شده در  میدیای اجتماعی، به وضوح سوت و کوری و خالی بودن جمعیت در محلهای مضحکه انتخابات را منعکس کرده اند. طبق برآوردهای اولیه در کردستان پایین تر از ده درصد از واجدین شرایط رای دادن  به پای صندوق های رای رفته اند. قطعا عوامل مزدور و همکاران حکومت اسلامی بخش قابل توجهی از این ده درصد هستند. در سایر شهرها و روستاها در سطح سراسری، عدم مشارکت و بی اعتنایی بسیار بالا بوده. مردم در سطح سراسری متحدانه حکومت تبهکار جمهوری اسلامی را شکست دادند. و پیروزی بزرگی را در بدست آورده اند.

مردم مبارز کردستان!

بطور قطع شما امروز ١١ اسفند ماه ١٤٠٢ پیروزی بزرگ و متحدانه ای بدست آورده ای. این پیروزی بزرگ را صمیمانه به مردم در ایران و در کردستان تبریک میگوییم.

نه بزرگ مردم به “انتخابات” در این شرایط مقابله جدی با جنایت و کشتار، اعدام و سرکوب، است. نشانه شکست  مضحکه ای است به اسم “انتخابات” و حکومت اسلامی، که در کردستان در ٤٥ سال گذشته نتوانسته در میان توده های مردم مشروعیت داشته باشد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١١  اسفند ١٤٠٢

١ مارس ٢٠٢٤