اطلاعیه در ارتباط با کتاب شهری کوچک و مبارزاتی بزرگ

به اطلاع علاقمندان به کتاب و به تاریخ کردستان در سالهای پر تحول و سرنوشت ساز قبل از انقلاب ۱۳۵۷و دوره انقلاب میرسانم که تعداد اندکی از چاپ اول کتاب “شهری کوچک و مبارزاتی بزرگ” باقیمانده است. کسانی که مایل به تهیه این کتاب در هر شهر و کشوری هستند با شمارههای تلفن ۰۷۳۷۷۶۵۳۴۱، 0707307184 در سوئد تماس بگیرند.

 چاپ اول کتاب با استقبال زیادی از طرف خوانندگان در کشورهای اروپا و آمریکا بویژه در شهرهای کردستان ایران روبرو شده است. اکنون مشغول تکمیل نسخه اول کتاب برای چاپ دوم در دو جلد هستم.

بخش عمده‌ای از هزینه چاپ اول و نقل و انتقال کتاب به کشورهای مختلف اروپا و کانادا و استرالیا و کردستان ایران توسط کمک مالی سخاوتمندانه دوستان علاقمند تامین شده است. ‍بدینوسیله بار دیگر از تمام این عزیزان که نزدیک به ۱۶۰ نفر هستند و از آن تعداد از رفقا که زحمت پخش و فروش کتاب را بعهده گرفتند نهایت تشکر و قدردانی را دارم. هم چنین از دوستانی که با خریدن کتاب مرا یاری دادند بسیار سپاس گذارم.

بار دیگر نوشته‌ رفیق سلیمان قاسمیانی را در معرفی کتاب همراه با این اطلاعیه و بدنبال آن نوشته رفیق محمود قزوینی در همین رابطه را برای دادن آشنائی بیشتر علاقمندان به این کتاب پخش خواهیم کرد.

مجید حسینی  

۱۷ فروردین ۱۴۰۱

سلیمان قاسمیان – قلب کمونیزم در کردستان

محمود قزوینی – معرفی کتاب شهری کوچک و مبارزاتی بزرگ از مجید حسینی

اسعد حاجی حسنی -معرفی کتاب شهری کوچک و مبارزاتی بزرگ

مجید حسینی – بی ابر باران کردن

مصاحبه اسد نودینیان با مجید حسینی نویسنده کتاب شهری کوچک و مبارزاتی بزرگ

قسه وباسیک له گه ل مه جید حسینی سه ر نووسه ری کتیبی (شاریکی بچوک و خه بات و تیکوشانیکی گه وره)