کیوان جاوید – از اوین تا اوین

از اوین تا اوین

رحیمی در اوین
محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد به پنج سال و ٩١ روز حبس، پرداخت دو میلیارد و ٨۵٠ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم و روز یکشنبه روانه زندان اوین شده است.

تماشایی است. در میان این همه درد و غم مردم، شنیدن این خبر که لاشخورها از هم شکار می کنند و بر جنازه هم رقص مرگ می کنند واقعا دیدنی است.

این یک خبر ساده نیست. حالا عده ای در نظام اسلامی رعشه مرگ بجانشان افتاده و نوبت خود را انتظار می کشند و گروهی دیگر – و در راس آنها رفسنجانی- لباده باد داده و “بابا کرم” می رقصد.

این جنگ جناح های رژیم اسلامی است که ابعاد گسترده تری بخود گرفته است. اگر تا دیروز با جرم سیاسی درِ زندان اوین به روی خودی ترین یاران سابق “امام راحل” گشوده می شد، امروز با پرونده فساد مالی رقیب را مهمان اوین می کنند. اوینی که مظهر کشتار مخالفین طی ٣۶ سال گذشته برای حفظ حکومت اسلامی بود حالا تبلور ضعف و درماندگی رژیم است.

گشودن پرونده فساد مالی یک ضرورت دیگری نیز دارد. مردم بطور جدی و با همه وجود خود از مشتی غارتگر زندگی خود تنفر دارند، حکومت اسلامی نمی تواند این انزجار عظیم عمومی را نادیده بگیرد. می خواهند بگویند در مبارزه با فساد جدی اند تا شاید مرهمی بر درد مردم باشد و اوضاع را آرام کند.

جنگ جناح های داخل حکومت جدی است. دور از انتظار نیست که به زودی حکم قتل و ترور همدیگر را نیز اجرا کنند. دعوای بالائی ها انعکاس مبارزه پائینی ها است. نوبت ما در راه است. خود را برای بدست گرفتن قدرت آماده کنیم.*

کیوان جاوید

سایت ژورنال: http://journal-ruzaneh.com/