کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران چهار نفر دیگر از دستگیرشدگان اول مه سنندج آزاد شدن

چهار نفر دیگر از دستگیرشدگان اول مه سنندج آزاد شدن

بنا به خبری که روز شنبه 14 اردیبهشت 92 به کمیته کردستان حزب رسیده است پرونده چهار نفر از دستگیرشدگان اول مه سنندج به دادگاه ارجاع داده شد که برای سه نفر از آنان به اسامی آرام زندی، فردین قادری و تیمور امجدی قرار وثیقه پنجاه میلیون تومانی صادر شد که حکم آزادی سه نفر از آنها به زندان مرکزی سنندج فرستاده شده اما وثیقه تیمور امجدی به تعویق افتاده که با تامین وثیقه، او نیز قرار است آزاد شود. برای آزادی بختیار چتانی نیز قرار کفالت صادر شده است.

آزادی دستگیرشدگان روز جهانی کارگر در روزهای 11 و 12 اردیبهشت در سنندج مدیون تلاش و مبارزه شما کارگران، مردم و خانواده دستگیر شدگان است. جمهوری اسلامی ماهیتا رژیمی سرکوبگر و ضد کارگر است که در وحشت از گسترش اعتراضات شما کارگران ومردم ناچار به آزادی دستگیرشدگان روز جهانی کارگر شد. کمیته کردستان حزب آزادی دستگیرشدگان را به آنان، خانواده هایشان، کارگران و مردم مبارز سنندج تبریک می گوید.

در اطلاعیه روز 13 اردیبهشت به اطلاع رساندیم که دو نفر از فعالین کارگری بنامهای جلیل محمدی و حامد محمودی نژاد توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم دستگیر شده اند. جلیل محمدی در بیرون از منزل دستگیر شده و حامد محمودی نژاد بعد از خروج از منزل به خانه مراجعت نکرده است. این دو فعال کارگری توسط عوامل رژیم ربوده شده اند. باید برای آزادی آنها دست به اعتراض زد. تجمعات اعتراضی خود را تا آزادی این دو فعال کارگری باید ادامه داد. کارگران زندانی و همه زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط از زندان آزاد شوند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
4 مه 2013 – 14 اردیبهشت 92