کمیته بین المللی علیه اعدام – فضای متشنج در زندان مرکزی کرج و رجایی شهر، ارتباطات با خارج از زندان بسیار سخت است و خبر از اعتراض دسته جمعی زندانیان علیه اعدامها میرسد

فضای متشنج در زندان مرکزی کرج و رجایی شهر، ارتباطات با خارج از زندان بسیار سخت است و خبر از اعتراض دسته جمعی زندانیان علیه اعدامها میرسد

چند ده نفر را تهدید کرده اند که بزودی اعدام میکنند. لیست اول جوانانی را که میخواهند اعدام کنند، از جمله کسانی هستند که قبلا در مقابل اعدامهای گسترده در قزل حصار شورش کرده و فریاد زدند دیگر نمیگذاریم ما را بکشید، دیگر نمیگذاریم هم بندیهای ما را اعدام کنید، رژیم اکنون سراغ آنها رفته، میگویند از بالا دستور آمده است که تعداد زیادی را اعدام کنید و اینها مفسد فی الارض هستند و باید اعدام شوند. در زندان مرکزی کرج حداقل ۸ نفر را فردا اعدام خواهند کرد. خانواده ها در مقابل دادسرای کرج تجمع کردند و جواب سربالا شنیدند.

خانواده ها در مقابل در زندانها و مادران و همسران و فرزندانی که آخرین ملاقات را انجام داده اند، ایستاده اند و فریاد میزنند که نمیگذاریم اعدامشان کنید و در داخل زندان خبر از اعتراض و تشنج و آماده بودن یک فضای شورش در داخل زندان میرسد.

مادران تهدید به خود سوزی کرده اند و هم بندان و سایر زندانیان میگویند دیگر نمیگذاریم کسی را ببرند.

این عکس العمل محکومین به اعدام و اسرایی است که به گروگان گرفته شده اند.

پس ما باید همگی به حرکت در آمده و کاری کنیم که زندانیان ببینند که صدای اعتراض آنها را شنید ه ایم باید همه متحدانه اعتراض میکنیم. باید نهادهای بین المللی و دولتهای غربی که بدلیل مذاکرات و تفاهمات هسته ای در مقابل جنایات وحشتناک این حکومت کر و کور هستند، را زیر فشار بگذاریم که اعتراض کنند.

امروز در کرج بعد از تفاهم هسته ای اولین اعلان جنگ حکومتیها علیه مردم را شاهد هستیم و اولین صف بندیهای اعتراضی در داخل زندان و در مقابل زندانها را.

جمهوری اسلامی ایران برای ماندن از مردم زهر چشم میگیرد . باید بپا خاست و اعتراض کرد. مبارزه علیه اعدام در ایران مبارزه ای است بسیار مهم بر سر ماندن ونماندن جمهوری اسلامی ایران .

کمیته بین المللی علیه اعدام از همگان دعوت میکند به این موج آدمکشی جمهوری اسلامی بعد از جام زهر دوم، اعتراض کنند!

کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۲ آوریل ۲۰۱۵