کمیته بین‌المللی علیه اعدام – در ندامتگاه مرکزی کرج چند نفر در سلول انفرادی هستند و دهها نفر نگران اعدام شدن! اسامی ۵۰ زندانی محکوم به اعدام در این زندان!

در ندامتگاه مرکزی کرج چند نفر در سلول انفرادی هستند و دهها نفر نگران اعدام شدن! اسامی ۵۰ زندانی محکوم به اعدام در این زندان!

ماشین اعدام جمهوری اسلامی هر روز می‌کشد و محکومین به اعدام در وحشت شبانه روزی بسر می‌برند!

از ندامتگاه مرکزی کرج به دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام خبر رسیده که جمهوری اسلامی ایران تعدادی از محکومین به اعدام مواد مخدری را از یک هفته قبل به سلول انفرادی منتقل کرده و به آن‌ها و خانواده‌های این محکومین به اعدام و همچنین به سایر اعدامی‌ها نشان می‌دهد که به دلیل روزهای مذهبی خودشان یعنی تولد علی و … این روزها کمتر اعدام می‌کند، اما نیت و عزم اعدام‌های بیشتر را دارند و از همین خط و نشان کشیدن‌های زندانبانان و حکومت، بسیاری از محکومین مواد مخدری وحشت دارند که این روزها اعدام شوند.

منابعی به دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام می‌گویند: «چندین نفر به اتهام مواد مخدر از روز شنبه گذشته به طرز ظالمانه‌ای تاکنون که تولد حضرت علی وهم ۳ روز اعتکاف می‌باشد در سلول‌های انفرادی بسر برده و دچار شکنجه شدید روحی شده‌اند. این انتظار وحشتناک برای اعدام شدن، هم خودشان وهم خانواده‌هایشان را دچار فشار و ناراحتی بزرگ روحی کرده است.»

زاهد ملازهی – احمد حاتمی کیا – احمد زرتشتی- رضا تیموری و محسن عباسی زاده زندانیانی هستند که از روز یک‌شنبه هفته قبل ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در سلول انفرادی به سر می‌برند.

لشکر ذخیره اعدامی‌ها و وحشت از اجرای حکم در زندان‌ها

در ندامتگاه مرکزی کرج تعداد بسیار زیادی زندانی محکومین به اعدام هستند که نگران سرنوشت خود بوده و از نهادهای بین‌المللی و از مخالفین اعدام می‌خواهند که به این موج جدید اعدام‌ها اعتراض کرده و جان آن‌ها را نجات دهند.

دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام می‌کوشد اسامی این جوانان اسیر حکومت اسلامی را به‌تدریج منتشر کرده و از خانواده‌های آنان و از مردم ایران دعوت می‌کند که به اعدام‌ها در ایران اعتراض کنند. ما سعی می‌کنیم این اسامی را در سطح بین‌المللی نیز مطرح کرده و با سازمان دادن اعتراضات جهانی مانع اجرای حکم این محکومین به اعدام بشویم.

اسامی۵۰ زندانی از محکومین به اعدام در ندامتگاه مرکزی کرج که نگران اعدام شدن در روزهای آتی هستند را منتشر میکنیم.

۱- امید محمدی دارانی

۲- غلامرضا میرزایی

۳- سعید زنگنه

۴- مسعود کرمانجانی

۵- علی پیروز

۶- بهنام مجاهدفر

۷- سالار شاهمرادی

۸- حسن عباسی

۹- یعقوب قدمی

۱۰- کامبیز شهبازی

۱۱- سیروس چشته

۱۲- مهدی افلاکی

۱۳- ایرج تیزمغز

۱۴- پیام ایروانی

۱۵- بابک مجیدی

۱۶- شهرام خسروی

۱۷- علی یوسفی

۱۸- مصطفی جمشیدی

۱۹- محمدکیا کیامهر

۲۰- علیرضا مرادی

۲۱- اکبر سفیعی

۲۲- محمدحسن زاده

۲۳- رضا نظری

۲۴- حشمت عباسی

۲۵- اصغر امیری

۲۶- علی مدد پور

۲۷- مهدی رستمی

۲۸- سید باقر خانمحمدی

۲۹- ۳۰- عباس و مهدی باقرزاده (برادر)

۳۱- مجید رضایی

۳۲- علی‌محمد حمزه لویی

۳۳- ناصر محسنی کیا

۳۴- فرشاد کلهر سعید پور

۳۵- حسن میلاد گازی

۳۶- هادی مقدمی

۳۷- مجید فرجاد

۳۸- فرهاد داداشی پور

۳۹- مجید دایی

۴۰- افشار صفری

۴۱- مهدی نیک پور

۴۲- رضا کرمپور

۴۳- عباس ظفری

۴۴- زاهد ملازهی

۴۵- احمد حاتمی

۴۶- احمد زرتشتی

۴۷- رضا تیموری

۴۸- محسن عباسی

۴۹- ابوالفضل

۵۰- آرمان بهرامی

کمیته بین‌المللی علیه اعدام نگران جان و زندگی تعداد زیادی از محکومین به اعدام در ایران است. اخبار حکایت از ادامه اعدام‌ها در همه شهرهای ایران هست و جمهوری اسلامی ایران قصد اعدام کردن تعداد بیشتری را دارد. به این جنایات وحشتناک باید متحدانه اعتراض کرد.

دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۱٣ اردیبهشت ۱٣۹۴- ٣ مه ۲۰۱۵