کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی- چند خبر از زندانهای رژیم اسلامی

تداوم اعتصاب غذا، بی هوشی های مکرر و ممانعت از اعزام علی شریعتی به بیمارستان‎


«مطهره پارسی» همسر «علی شریعتی» از شرکت کنندگان در تجمع اعتراض به اسیدپاشی و زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین که در شصت و دومین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد، از بیهوشی های مکرر همسر خود و ممانعت مسوولین از اعزام وی به بیمارستان خبر داده است.

بخوانید: https://goo.gl/d29jI2…
تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی
اعلام اعتصاب غذای رسول حردانی و ئاسو رستمی در حمایت از سعید شیرزاد‎
«ئاسو رستمی» فعال مدنی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر به همراه «رسول حردانی» دیگر زندانی محبوس در این بند در حمایت از «سعید شیرزاد» زندانی سیاسی محبوس در این بند که پیش تردر روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه با دوختن لب های خود در اعتراض به فقدان امنیت زندانیان سیاسی و عقیدتی و وضعیت زندانیان بیمار در ایران با دوختن لب های خود دست به اعتصاب غذا زده بود، از صبح روز جاری به مدت چهل و هشت ساعت دست به اعتصاب غذا زده اند.

بخوانید: https://goo.gl/3ddDcZ
تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian
تکذیب شایعات فضای مجازی / آرش صادقی همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد‎
روز گذشته حدود ساعت دو بعد از ظهر طی تماس تلفنی با خانواده «آرش صادقی» و همسرش گفته شد بود شرایط مرخصی برای هر دو فراهم شده و می بایست تا ساعت ۱۰ صبح روز جاری (یک شنبه ۱۲ دی ماه ) با تودیع وثیقه های جداگانه برای آرش صادقی و همسرش گلرخ ایرایی اقدام کنند. خانواده این دوفعال سیاسی طی گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» شایعات منتشر شده در فضای مجازی ، مبنی بر پایان اعتصاب غذای «آرش صادقی» و آزادی …«گلرخ ابراهیمی ایرایی» در روز جاری را تکذیب کردند. به گفته خانواده «آرش صادقی» مبلغ تهیه شده برای آرش حدود یک میلیارد و برای گلرخ نیز حدود ششصد میلیون تعیین شده است و تهیه مبالغ تعیین شده تا کنون برای هر دو خانواده دشوار بوده است.آرش صادقی صبح روز جاری درپی وخامت حالش به بهداری زندان منتقل شده است. طی ملاقاتی که روز جاری «حسین صادقی» پدر آرش با او در زندان داشته است ، پس از گذشت هفتاد روز فرزندش در بدترین شرایط جسمی و خطر به کما رفتن و مرگ همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد و خواسته اش آزادی همسرش «گلرخ ایرایی» و اعاده دادرسی مجدد است. « آرش صادقی » گفته است “در صورت پایان دادن به اعتصاب غذا می بایست با هزینه زندان تحت درمان قرار بگیرم نه هزینه شخصی، چون مسوولین عامل اصلی شرایط جسمانی و کنونی من بوده اند.

بخوانید: https://goo.gl/SKK24L
تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian


کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی