کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی/ گوتنبرگ ـ سوئد-اطلاعیه شماره گزارش آکسیون سه شنبه ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷

اطلاعیه شماره
گزارش آکسیون سه شنبه ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷

در روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ برابر با ٢١ نوامبر ٢٠١٧ میلادی، طبق فراخوان کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی/گوتنبرگ ـ سوئد، آکسیون اعتراضی در میدان یرن توریت در هوائی بسیار سرد از ساعت ١٧ با در دست داشتن پلاکارد و عکس های فعالین کارگری در بند رضا شهابی، محمود صالحی، فواد زندی و فعالین سیاسی دیگر، محمد نظری، رامین حسین پناهی، محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل عبدی و…. حمایت خود را اعلام و برای آزادی بی قید و شرط آنها شعارها ئی به زبان سوئدی و فارسی سر دادیم و پیام کمپین به زبان سوئدی قرائت گردید که در پیام به شرایط جسمی زندانیان کارگر دربند رضا شهابی و محمود صالحی پرداخته شد. در بخشی از پیام به زلزله اخیر غرب ایران و تلفات بیشمار آن و همیاری بیدریغ مردم آزاده به بازماندگان و آسیب دیدگان در منطقه اشاره شد و در خلال برنامه با پخش سرودهای انقلابی و سرود انترناسیونال در آغاز و پایان مراسم آذین بخش آکسیون بود
در ضمن در ادامه جمع آوری کمک مالی برای زلزله زدگان که تلاشی جمعی انجام داده بودیم، در این آکسیون هم مقدار دیگری جمع آوری شد که دراولین فرصت کل کمک های رسیده را کتبا به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید و از کانالی مطمئن و صلاحیت دار به مقصد اصلی و برای زلزله زدگان ارسال خواهد شد. این کمک ها چشمگیر بوده و از تمام عزیزانی که اعتماد کرده و ما را برای این امر مهم انسانی انتخاب کردن سپاسگزاریم و وعده میدهیم که بطور روشن و شفاف گزارشات آن را کتبا اعلام و در رسانه های محلی شهر گوتنبرگ اطلاع رسانی خواهیم کرد و در سایت هایی که اطلاعیه های کمپین را تاکنون منعکس کرده اند، منتشر خواهیم نمود.
بار دیگر از شرکت اتان در آکسیون سه شنبه، دست مریزاد گفته ، وعده میدهیم که تا رسیدن به آزادی این فعالین کارگری از پای نایستاده و صدای رسای این عزیزان باشیم.
جای فعالین کارگری و سیاسی در زندان و حبس نیست
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
سر نگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران
٢١نوامبر ٢٠١٧ میلادی
کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی/ گوتنبرگ ـ سوئد