نوید مینائی – نگرانی نداریم٬ اقتصاد مقاومتی داریم!

نوید مینائی
نگرانی نداریم٬ اقتصاد مقاومتی داریم!

نگرانی نداریم٬ نگران نباشید مذاکرات خوب پیش می رود همه چیز OK است. هر چه اوضاع وخیم تر می شود نمایندگان و کار به دستان رژیم دروغ ها و یاوه هایشان بزرگ تر و شاخ دار تر می شود گویا در این صورت مردم باورشان کنند. این هم ارث این جماعت از گوبلز سخن گوی هیتلر است!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در مقابل کاهش قیمت نفت و تاثیر آن بر اقتصاد و معیشت مردم اعلام کرد ما اساسا نگرانی از این بابت نداریم زیرا اساس برنامه های ما عملیاتی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی در قالب قوانین به خصوص قانون بودجه است.

اقتصاد مقاومتی که از طرف خامنه ای مطرح شده هیچ نیست الا تکرار همان برنامه های توسعه ۵ ساله و سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور که هیچ کدام از بندهایشان به سرانجام نرسیدند الا بندهایی که به ضرر مردم و به نفع حاکمیت بودند. مثلا در سند اقتصاد مقاومتی بند مربوط به افزایش درآمد دولت از طریق افزایش مالیات ها اجرا شد. همچنین افزایش درآمدهای دولت قرار است در سال آینده با افزایش ۱۰درصدی برق و گاز و غیره تامین شود یعنی باز هم فقر فاقه برای اکثریت مطلق جامعه.اما خبر دیگری که ما را به یاد جناب رئیس کمسیون انرژی و اقتصاد مقاومتی شان می اندازد خبر کسری بودجه ۲۰ هزار میلیاردی بخش بهداشت است که توسط سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام شده است.

معلوم است رئیس فلان کمسیون و فلان نماینده و مسئولین اجرای اقتصاد مقاومتی نباید هم نگران باشند. ایشان نگرانی ندارند چون خود و خانواده شان نگران دوا و درمان نیستند٬ نگران تغذیه و سرمای زمستان نیستند.

اقتصاد مقاومتی چنانچه از نامش پیداست و پیامی که با اسمش به مردم می دهد برنامه ای برای اعمال فقر و سختی و مشقت بیشتر به مردم است که اساسا توسط تیم روحانی دارد به جامعه تحمیل می شود.

نوید مینائی

به نقل از ژورنال ۶ ژانویه ۲۰۱۵

http://journal-ruzaneh.com