نسان نودینیان- مرگ بر دولت

    نسان نودینیان

مرگ بر دولت

غارت  پول های مردمیکه با هزار و یک بدبختی اندوخته هایی  از حقوق و درآمد ماهنه شان جمع کرده اند و به امید پول های! بیشتر و یا امکان دسترسی به مسکن و یا برای درآمد بیشتر و یک کمی زندگی بهتر، در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی عادی است.

در نظام سرمایه اسلامی جواب اعتراض مردمیکه علیه فساد و دزدی بانکها و موسسات مالی دست به اعتراض میزنند با حمله نیروهای نظامی جواب داده میشود. در اهواز نیروهای انتظامی با باتوم به مالباختگان آرمان، حمله میکنند. در تهران بیش از یک ماه است  تحصن سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین مقابل درب قوه قضاییه بلوار کشاورز ادامه دارد، مردم میخواهند مال و دارایی های غارت شده شان را از حلقوم دزدان حرفه ای جمهوری اسلامی در بیاورند.

اعتراض مالباختگان پس از سه سال هنوز در برابر مجلس اسلامی، دادگسترى ها، قوه قضایی و استانداری ها ادامه دارد.

صادق لاريجانى اموال مردم را در ٦٣ حساب بانكى شخصى بلوكه و ماهيانه پنجاه ميليارد تومان سود دريافت مى كند.

در تجمع مالباختگان و سپرده گذاران آرمان در اهواز در مقابل استانداری شعار “مرگ بر دولت بی غیرت” داده اند. این شعار عمق نارضایتی و تنفر مردم ناراضی  علیه حکومت اسلامی را به نمایش میگذارد.

مبارزه و اعتراض علیه فساد و غارت زندگی مردم سراسری شده. همه جا این اعتراضات برگزار میشوند. نارضایتی علیه حکومت اسلامی سرمایه توده گیر و میلیونی شده. شعارها رادیکال و تعرضی تر شده اند. با هر تجمع، با هر اعتراض و مرگ بر دولت، خشتهای محکم جنبش برای سرنگونی به فضای سیاسی ــ اعتراضی جامعه کشیده شده.

خبر؛  کندن درب استانداری اهواز و حمله نیروی انتظامی با باتوم به مالباختگان آرمان

مالباختگان و سپرده گذاران آرمان در اهواز در مقابل استانداری تجمع اعتراضی برپا کرده و اقدام به کندن درب استانداری نمودند.

 شامگاه چهارشنبه ٢٥ مهرماه ٩٦ مالباختگان وغارت شدگان موسسه آرمان وحدت براساس فراخوان ازقبل داده شده دراعتراض به غارت بولهایشان وعدم پاسخگویی به مطالباتشان درمقابل استانداری خوزستان تجمع اعتراضی برگزارکردند.

تجمع کنندگان خشمگین که با درب بسته استانداری مواجه شدند قصد کندن درب استانداری را داشتند که مامورین مجبور به بازکردن آن شدند.

ماموران نیروی انتظامی با باتوم به مردم حمله کرده و گوشی ها و موبایلهای آنان را گرفته و می شکستند. ماموران تلاش می کردند که مانع فیلمبرداری توسط مردم شوند اما مردم اهمیتی نمی دادند و به اعتراض و فیلمبرداری ادامه می دادند.

بنا به گفته شاهدان عینی تعداد ماموران نیروی انتظامی خیلی زیاد بود و آنها  در هراس از گسترش اعتراضات مردمی ٬ مالباختگان را در محاصره خود در آورده بودند .

تجمع کنندگان  بنر ها و پلاکاردهایی دردست دارند که روی آنها نوشته شده است :حقوق شهروندی ماکجاست؟چرایک مقام مسئول پاسخگونیست؟

تجمع کنندگان شعارمی دادند:

پول  ماراکی برده دستهای پشت پرده

 دولت به این بی غیرتی هرگزندیده ملتی

مرگ بر دولت بی غیرت

ما بچه های جنگیم بجنگ تا بجنگیم

یکی از زنان شریف مالباخته خشمگینانه فریاد می زد:

ایران تنها كشوری است كه مالش به همه كشورها می رسد ولی به مردم خودش نمی رسد

 

۲۷ مهر ۱٣۹۶ –  ۱۹ اکتبر ٢٠١٧