ماشین کشتار رژیم ایران را از حرکت بازداریم!

ماشین کشتار رژیم ایران را از حرکت بازداریم!

 پیام تسلیت و همدردی!

با نهاست تاسف و تاثر بامداد دیروز 08.09.2018 رژیم جمهوری اسلامی در اوج استیصال و شناعت سه فعال سیاسی لقمان و زانیار مرادی و رامین حسین پناهی را برغم تلاشهای مستمر از سوی فعالین آزادیخواه، نهادها و سازمانهای علیه حکم اعدام و برپائی ده ها کمپین خارج از کشور، در زندان رجائی شهر اعدام کرد. رژيم ضد بشری ایران هر چند قبل از سپیده دم روز شنبه جان این سه جوان را گرفته بود، اما در آغاز از انتشار خبر اعدام این سه زندانی به خانواده هایشان خوداری نمود تا به موازات آن جنایت دیگری مبنی بر حمله موشکی غافلگیرانه علیه دو حزب دمکرات کردستان در منطقه اقلیم کردستان عراق را نیز به منظور جلوگیری از واکنش قهرآمیز مردم به اعدام ها و زهر چشم گرفتن از آنان در سراسر ایران، سازماندهی و هدایت نموده بود به فرجام برساند.
رژیم ایران از اینطریق خواست با یک تیر دو هدف را نشانه رفته باشد. بعبارتی دیگر در این اعمال جنایتکارانه رژیم توانست جدا از اعدام سه زندانی سیاسی دربند، همزمان ضمن شناسایی مکانهای استراتژیک که دو حزب دمکرات در آن اسکان دارند را نیز مورد هجوم وحشیانه موشکهای زمین به هوا قرار دهد. در نتیجه این حملات تا کنون متاسفانه ده ها تن از اعضا و پیشمرگان مجروح یا جانشان را از دست داده اند.
حملات موشکی غافلگیرانه از سوی رژیم جنایت پیشه ایران به مواضع دو حزب دمکرات در اعماق خاک اقلیم کردستان عراق حاکی از اینست اگر دولت عراق و حکومت اقلیم کردستان عراق در آن همدست نباشند، بایستی ضمن محکوم کردن این تهاجم آشکارا و سخیفانه، قاطعانه در برابر این تعرض موشکی رژیم ایران موضع بگیرند. چرا که مسئولیت و تامین امنیتی جانی همه ساکنین اعم از اپوزسیون ایرانی در این حریم هوایی و زمینی در وهله اول به عهده حکومت اقلیم کردستان عراق است و در وهله دوم دولت عراق نیز اگر در این جرم رژیم ایران که مرتکب شده شریک نباشد، نباید نظارگره خاموش اتفاقات جنایی باشد.
در پایان نیز باید به خانواده داغدیده سه جوان اعدامی زنده یاد گفت درست است رژیم فکر کرد با اعدام زانیارها و لقمان و رامینها شاید بتواند از شما و توده ها معترض به وضع موجود زهر چشم بگیرد، اما خود شما بارها و بارها شاهد آن بودید که موج اعتراضات و کمپین ها علیه اعدام در داخل ایران و در سراسر جهان نشان داد که انسانیت و آزادیخواهی طرف شما عزیزان ایستاده. از یکسو تاریخا تجربه شده همه رژیمهای مستبد و خودکامه وقتی به وحشت و هراس شدید از مبارزات مردم معترض دچار می شوند جری تر از همیشه میکشند تا شاید این ضد حمله ها بتواند ضامن بقای حیات ننگینشان باشد. اما از دیگر سو هیج رژیم مستبدی در تاریخ قادر نبوده در مقابل مقاومت و مبارزه خصوصا متحد و متشکل انقلابی توده ها دوام بیاورد. میخواهم بگویم جلو خیزش توده ای و اعتصابات و اعتراضهای هر روزه کارگران و دیگر اقشار محروم جامعه را یقینا نمیشود با ماشین کشتار گرفت. رژیم با این تاکتیک و ترفندهای مزورانه هر چقدر بخواهد برای بقای خود در اوضاع و شرایط فلاکتبار اقتصادی، سیاسی، اجتماعی وقت دست و پا کند، باز نخواهد توانست ناقوس حیات ننگین خود را که از دی ماه سال گذشته تا کنون هر روزه در بیخ گوشش طنین انداز شده را خاموش کند. از همینطریق جا دارد حضور همه خانواده و بستگان این عزیزان که رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی ایران جانشان را گرفت تسلیت گفت و همدردی خود را ابراز نمود.
ناصر بابامیری 09.09.2018