مینا احدی – خانم عبادی، چند صد سال دیگر لازم دارید تا بفهمید خامنه ای همان هیتلر است!

خانم عبادی، چند صد سال دیگر لازم دارید تا بفهمید خامنه ای همان هیتلر است!

شیرین عبادی و خامنه ای
این روزها رسانه هایی که با هر حرف و حرکت عبادی و شرکا به وجد می آیند، تیتر بزرگ زده اند که جناب عبادی و سازمان “حقوق بشری” متبوعش اعلام کرده: رهبر و شورای عالی امنیت اختیار قانونی برای صدور حکم حصر را ندارند!!

خیلی ممنون همه بروید آسوده بخوابید مشکلات این دوستان قدیمی رهبر که اکنون در حصر خانگی هستند با این کشف عبادی حل شد!

آیا این نهایت درجه خود را به حماقت زدن نیست. کدام قانون مورد نظر است؟ همان قوانینی که کسی در این دستگاه جنایت سازمان یافته یعنی جمهوری نکبت ا سلامی برای آن تره هم خرد نمیکند، همان قانونی که البته وقتی حرف از حقوق انسان است، سراپا ضد انسان و ضد زن و مدافع قتل و جنایت و سنگسار است. همان قوانینی که نوشته اند برای اینکه دست اشان باز باشد با زبان شمشیر و طناب دار با مردم حرف بزنند و هرجا لازم بود آن قانون کذایی را نیز دور بزنند. ٣۶ سال است چنین میکنند و اکنون عبادی با مدال نوبل حقوق بشر بر سینه، اظهار لحیه میکند که رهبر باید قانونی رفتار کند. جناب شیرین عبادی! رهبر همان هیتلر است با اختیارات بی نهایت از طرف خدا.

این روزها در مجامع مدافع حقوق انسان می شنیدیم که عبادی کجا است آیا از اعدام ریحانه چیزی نشنید، آیا از روزانه ٣ اعدام در ایران خبری به گوشش نمیرسد، آیا امروز در مورد سامان نسیم حرفی زده؟ نخیر این اخبار دل جنبش ایشان را به درد نمی آورد. ایشان بند نافشان با اسلامیسم بریده شده، فقط زمانی دهان باز میکند که دوستان از جان عزیزترش به خطر بیفتند!

به این اظهار لحیه خانم عبادی فقط باید پوز خند زد و گفت گذشت دورانی که با دفاع مستقیم و غیر مستقیم از حکومت جنایت و رذالت اسلامی برای اینها آبرو میخریدید، حنای شما و حکومتی ها دیگر برای هیچکس رنگی ندارد. پرونده های ضد “حقوق بشری اتان” را از این سنگین تر نکنید!*

مینا احدی

سایت ژورنال: http://journal-ruzaneh.com/