محمدرضا پویا – اسلام، مسافر چمدان بدست

اسلام، مسافر چمدان بدست

زمانی شاه برای بنمایش در آوردن قدر قدرتی حکومتش گفت که مخالفینش میتوانند با خرج دولت پاسپورت بگیرند و از این مملکت بروند. چهار دهه بعد از این واقعه، این بار یک آخوند دست چندم رژیم اسلامی با همان کلمات خواهان خروج مخالفین حکومت اسلامی اش از مملکت شده است.

ورژن کمدی “تکرار تاریخ” اما برای مسلمین حاکم یک تراژدی بزرگ است چون اگر دشمنان جمهوری اسلامی قصد خروج کنند، مملکت خالی از سکنه خواهد شد. موج میلیونی اعتراضات مردم در خیابانها در سال ۸۸ پرچم “حمایت مردم از حکومت” و مستضعف پناهی را از دست جمهوری اسلامی گرفت.

اعتراف صریح کاربدستان رژیم اسلامی به “دشمنی مردم با حکومت” ادامه یک روند سیاسی است که آنها را مجبور ساخته که حتی تنفر مردم از قوانین اسلامی را در مطبوعاتشان جار بزنند.

محمد مسعود زاهدیان٬ رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از گسترش “بد‌حجابی” و افزایش مصرف نوشیدنی‌های الکلی در ایران خبر داد. وی میگوید: “بد‌حجابی” برای پلیس بعنوان نقطه اصطکاک حاکمیت و بدنه اجتماع تبدیل شده است.

مردم سالهاست که عرصه جنگ و تعیین تکلیف با حکومت اسلامی را به همگان نشان داده اند. مذهب و حجاب پاشنه اشیل ماشین جنایت جمهوری اسلامی است و در همین عرصه میتوان پشتش را بخاک رساند.

جامعه در خروج را نشان داده است: مسافر چمدان بدست، ارتجاع اسلامی است و نه مردم آزادیخواه و ضد اسلام.*

محمدرضا پویا

منتشر شده در ژورنال روزانه٬ ۲۲ ژانویه ۲۰١۵

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ