فراخوان کمیته استکهلم حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست – در خصوص اعدام های اخیر از سوی جمهوری اسلامی

فراخوان کمیته استکهلم حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
در خصوص اعدام های اخیر از سوی جمهوری اسلامی
بار دیگر رژیم اسلامی حاکم بر ایران به تشدید سرکوب و اعدام مردم جامعه دست زده که در این زمینه فقط طی دو هفته بیش از 40 نفر زندانی را اعدام کرده است . تعداد 33 اعدام انجام شده فقط در یک هفته صورت گرفته است .
در راستای سیاست تشدید اعدام و سرکوب از سوی جمهوری اسلامی ، جان هزاران انسان بیگناه و مخالف وضع موجود در داخل زندانهای رژیم اسلامی در خطر اعدام است . زانیار و لقمان مرادی دو زندانی سیاسی در بند زندان رجایی شهر ؛ جانشان در خطر است .
کمیته استکهلم حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست همراه با سایر جریانات چپ و آزادیخواه مخالف حکم شنیع اعدام ؛ همگان را به شرکت در تظاهرات روز شنبه یکم ماه مارس 2014 بر علیه سیاست سرکوب و اعدام جمهوری اسلامی فرا می خواند .
ما همه شما انسانهای آزادیخواه و برابری طلب را دعوت می کنیم که با حضور خود در تظاهرات روز شنبه اول مارس در میدان سرگل توریت به دفاع از حق حیات به عنوان اولین حق هر انسان فریاد نه به اعدام ؛ نه به سرکوب و آری به زندگی سر داده و چهره ضد انسانی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان بدهیم.
باید این را به مردم جهان نشان داد که دولت حسن روحانی همان ادامه 35 سال جنایت و آدم کشی اسلامی است . باید مردم این کشورها دولت هایشان را تحت فشار قرار دهند تا جمهوری اسلامی را به عنوان یک رژیم آدم کش , یک رژیم ضد زن از مجامع سیاسی بیرون برانند . این دولتها باید جمهوری اسلامی را تحت فشار گذاشته تا دست از اعدام مردم برداشته و زندانیان سیاسی را آزاد سازد.
ما ضمن همدردی با خانواده زندانیان اعدام شده همگان را به شرکت وسیع در این تظاهرات فرا می خوانیم

مکان: میدان سرگل توریت
زمان: شنبه اول مارش ساعت 15
کمیته استکهلم حزب حکمتیست

Home Page


24 فوریه 2014