طلاعيه كميته كردستان حزب حكمتيست در مورد -بمباران مناطق مرزى كردستان

طلاعيه كميته كردستان حزب حكمتيست در مورد
:
بمباران مناطق مرزى كردستان


نيروهاي سركوبگر جمهورى اسلامى در ادامه حمله درندانه دو هفته گذشته به مناطق مسكونى اطراف شهر اشنويه ، طى چند روز اخير مناطق كوهستانى و مسكونى را در اكثر نوار مرزى باتوپ و هليكوپتر مورد حمله قرار دادند .
روز هاي شنبه و يكشنبه سركوبگر ان رژيم هار إسلامي از شهرك سروآباد در منطقه مريوان كوهستانها ى حوالى بخصوص منطقه “كوسالان” را زير آتش گرفته و مراتع و چراگاهاى اين منطقه را به آتش كشيدند . همچنين در ادامه اين جنايات منطقه حاجى عمران و و شهرك سيد كان در كردستان عراق را مورد توب باران نيروهاى جمهورى اسلامى قرار گرفت و موجب زخمى شدن پنج نفر از أهالي زحمتكش منطقه و آواره شدن ساكنين آن مناطق گرديد . نيروهاى سركوبگر جمهورى اسلامى قبل از آن هم ارتفاعات شهر سردشت و كوهستانهاى اطراف مهاباد را هم بمباران كرده بود .
طى دوهفته گذشته نيروهاى رژيم به بهانه هاي واهي ، يكبار ديگر به زندگى و كاشانه و محل كار و زندگى مردم حمله ور شده و فضاى ترس و رعب و ناامنى را بر زندگى روزانه آن مناطق مستولى كرده اند .
جمهورى اسلامى در طول عمر ننگينش همواره از هر فرصت وبهانه اى براى مليتاريزه كردن هر چه بيشتر كردستان و از اين طريق گستراندن رعب و وحشت استفاده كرده است . اما لشگر كشى اخير رژيم و پس از ٣٧ سال حاكميت ، خود حكايت از بى ريشه اى رژيم در كردستان بعنوان يك رژيم اشغالگر و سركوبگر دارد .
كميته كردستان حزب حكمتيست ضمن همدردى با مردم خسارت ديده در اين مناطق ، جنايات جمهورى اسلامى را محكوم كرده و از مردم منطقه و نهاد هاى آزاديخواه ديگرو مردم مبارز مى خواهد در برابر اين
جنایت وافسارگسيختگی جمهورى اسلامى بهر طريق ممكن دست به اعتراض بزنند .

كميته كردستان حزب حكمتيست

26 ژوئن 2016