شورای حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران- تورنتو-تظاهرات ٢٢ بهمن در حمايت از جنبش مبارزاتی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی

تظاهرات ٢٢ بهمن در حمايت از جنبش مبارزاتی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی

یکشنبه، ١١ فوريه ٢٠١۸

ساعت ۱ تا ۲ بعدازظهر

ميدان مل لستمن، ۵۱۰۰ خيابان يانگ، تورنتو

در ٢٢ بهمن ١٣٥٧ جنبش انقلابی توده های مردم در جهت دستیابی به آزادی و عدالت اجتماعی به حكومت سلطنتی در ایران خاتمه داد. رژیم جمهوری اسلامی اما با دسیسه و جنایت و پشتیبانی قدرتهای امپریالیستی و سرمایه داری جهانی حکومت را قبضه کرد و دوران ننگین دیگری از سرکوب خونین، اعدام، شکنجه، تبعیض، زن ستیزی و حجاب اجباری، استثمار شدید و فقر گسترده و بی عدالتی و فساد عمیق در ایران را بنا نهاد.

در این ۳۹ سال لحظه ای مبارزه علیه رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی خاموش نگردید.

در دی ماه ۱۳۹۶ اما فصل نوینی در مبارزات مردم ستمدیده ایران گشوده شد. خیل عظیم کارگران، تهیدستان، زنان و جوانان شهرهای سراسر ایران با شعارهایی همچون “جمهوری اسلامی نمی خوایم” و “اصلاح طلب، اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا” به خیابان آمدند و با وجود سرکوب گسترده به مبارزات خود به انحای مختلف ادامه میدهند.

از تمامى زنان و مردان و انسانهای آزادیخواه و برابری طلب و سازمانها، احزاب و نهادهای چپ و مترقی در عرصه های گوناگون در تورنتو دعوت ميگردد كه در تظاهرات ٢٢ بهمن در حمايت از جنبش مبارزاتی مردم ایران علیه رژیم جمهوری اسلامی شركت نمايند.

شورای حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران- تورنتو

Shora.toronto@gmail.com