شراره آرام – هولوکاست و مسابقه کاریکاتوری

هولوکاست و مسابقه کاریکاتوری

۲۷ ژانویه هفتادمین سالگرد آزادسازی اردوگاه آشویتس بود. جائیکه انسانها بخاطر عقیده، نژاد، مذهب و ملیت در اطاقهای گاز کشته و سپس سوزانده شدند.

کوهی از سند زنده و مکتوب٬ مصاحبه با بازماندگان آشویتس و فیلمهای زیادی تهیه شد تا تصویری از این جنایت فجیع را جلوی چشم جهانیان بگیرند. حتی خانواده هائی پس از اتمام جنگ، تصمیم گرفتند در اردوگاهها برای نگهداری از این سند سیاه تاریخی همانجا به زندگی ادامه دهند.

بی شک نمی توان لکه ننگی که از این جنایت بر تاریخ پاشیده شده، با هیچ چیز پاک کرد. بشریت متمدن هرگز نخواهد گذاشت این فاجعه هولناک فراموش شود.

اما جمهوری اسلامی اخیرا در وب سایت “ایران کارتون” دست به اقدام شرم آوری مبنی بر برگزاری مسابقه بین المللی “کارتون هولوکاست” با تعیین جوایز نقدی با ارقام ۱۲٫۸٫۵ هزار دلار. زده است.

وقاحتی که فقط از امثال جمهوری اسلامی ساخته است.

مدیر عامل مجموعه فرهنگی سرچشمه، در باره انگیزه و هدف این کار میگویند:

ما از توهین به پیامبر اسلام خشمناکیم. “محمد از هولوکاست برایمان عزیزتر است”! میخواهیم ادعای “تحمل غرب را بسنجیم”!

جمهوری اسلامی خودش یک هولوکاست به تمام معنی است که با اعمال جنایت سازمان یافته زندگی خفقانی و فلاکتباری به مردم ایران تحمیل کرده است.

سالهاست آشکارا درمقابل چشم جهانیان قتل عام میکنند. سنگینی پرونده خونین این حکومت بر دوش بشریت سنگینی می کند.

اما از پاریس٬ تا یونان و کوبانی ناقوس پایان دیکتاتوری نواخته میشود. ترس و وحشت از ارتجاع و اسلام سیاسی، فرو ریخته است.

کمپین “من عاشق محمدم” تلاشی مضحک در پایان یک سقوط محتوم است. برگزاری این قبیل مضحکه ها در مقابل چشم جهانیان آتش خشمی مردم را شعله ور میکند.

داعشیان “عاشقان محمد” حاکم بر ایران قافیه را درمقابل مردمی که برای پایان دادن به بیش از سه دهه هولوکاست به میدان آمده اند باخته اند!*

شراره آرام

منتشر شده در ژورنال روزانه پنجشنبه ۲۹ ژانویه ۲۰١۵