سلام ذیجی – فراخوان:کارگران، کمونیستها و مبارزین راه آزادی و سوسیالیسم!

فراخوان:

 

کارگران، کمونیستها و مبارزین راه آزادی و سوسیالیسم!

 

ضرورت ایجاد یک حزب سیاسی، کمونیستی، کارگری، فعال و ملیتانت، و از نظر شیوه رهبری و سازمانی کاملا مدرن و کمونیستی و به دور از سنتهای شرقی و سکتی با مناسبات  برابر و یکسان میان اعضا نیاز حیاتی جنبش ما شده است.

حزبی مربوط به مبارزه طبقاتی و تلاش و اقدام عملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی و تضمین آینده ای آزاد و برابر ، سرشاراز خوشبختی، رفاه، امنیت و برقراری سوسیالیسم!.

 

ایجاد یک حزب سیاسی کارگری جدید، با سنت مبارزاتی جدید،  باحضور رهبران  کارگری و مبارزین “جدید” در آن، و سازمان دهی یک مبارزه واقعی جدی و سرنگونی طلبانه با پرچم سوسیالیستی از جانب همه ما، اعم از نسل قدیم و جدید،  امروزهم ممکن و هم بسیار ضروری شده است! هیچ تردیدی در وجود این خلا واقعی و ضرورت پر کردن آن نیست. در این جهت، عملا تلاش سیاسی و عملی در اقصی نقاط ایران و خارج کشور به راه افتاده است!

 

در سه سمینار ارائه شده، طی یک ماه اخیر، بخشهای مهمی از ضرورت چنین حزبی و اهداف و سیاستی که باید دنبال کرد و تفاوتش با جریانات موجود چیست، ارائه گردید. برای به سرآنجام رساندن این مهم، و برای اهداف مشترک کمونیستی و کارگری و برنامه ای خودمان، و برای سهیم شدن و به بیش بردن این وظیفه مشترک و تاریخی از همه علاقمندان و افراد مصمم که میخواهند چنین حزب و سیاست و مبارزه ای را به واقعیت تبدیل کنند، درخواست میکنیم به  انتظار خاتمه دهند و به این تلاش تاریخی و مسئولانه ملحق شوند.

 

ما بی صبرانه منتظر تماس شما هستیم، تا مشترکا این ابزار حیاتی مبارزه طبقاتی را سازمان دهیم و به جنگ بورژوازی و جمهوری اسلامی برویم.

 

هر رفیقی که به این هدف  و به کلیات  گفته شده اعتقاد دارد و با چنین مبارزه و افق و حزبی توافق دارد با ما تماس بگیرد تا این مسیر را مشترکا دنبال کنیم و به سر آنجام برسانیم.

 

رفقای گرامی، کارگران، جوانان رزمنده و سوسیالیست! با این حرکت انقلابی همرا شوید، با ما تماس بگیرید!

 

با درودهای انقلابی!

 

سلام زیجی

 

تلفن ٠٠٤٦٧٦٢٣٤٩٦٨٣

 S_zijji@yahoo.se

سوم اسفند ١٣٩٥

٢١-فوریه ٢٠١٧