سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان-محمدصدیق کبودوند:به یاری زلزله زدگان کرماشان بشتابیم

محمدصدیق کبودوند:به یاری زلزله زدگان کرماشان بشتابیم

دبیرخانه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان : محمدصدیق کبودونددر بیانیه ای از مردم ایران و کردستان درخواست کرد به یاری مردم کرماشان بشتابند. متن این درخواست نامه به قرار ذیل است:

مردم بشردوست ایران و کردستان

با گذشت چهار روز از وقوع زمین لرزه هولناک و ویرانگر در استان کرماشان، با وجود تلفات بسیار بالای انسانی و به رغم ویرانی و آوار شدن هزاران منزل و سکونتگاه بر سر ساکنانش در شهرها و روستاهای دوره، و با اینکه دهها هزار شهروند مصیبت زده بی خانمان و آواره شده اند، متاسفانه فوریتهای امدادی اولیه و کمک رسانیها همچنان به داد و به دست مردم بلادیده نیازمند نرسیده و یا بسیار ناکافی است.

بنابراین مثل همیشه نیاز به همت مردمی و نیاز به دستان یاریگر عموم بشر دوستان جهت دست گیری و یاری رسانی به شهروندان داغدیده و آسیب دیده کرماشان به شدت احساس می شود. اگرچه در چند روز گذشته مردم نوعدوست کردستان و ایران کمکهای زیادی ارسال کرده اند، اما این کمک ها همچنان ناکافی است و شهروندان بی خانمان شده بلادیده همچنان چشم انتظار کمک های فوری ما و شما مردم بشردوست ایران و کردستان هستند.

مردم شریف ایران

مردم عزیز کردستان

شهروندان زلزله زده کرماشان، برادران و خواهران بیخانمان شده ما و عزیزان ما هستند که در ماتم عزیزان از دست داده خود و در سرمای شبهای سرد کوهستانهای کرماشان و کردستان از حداقل امکانات اولیه زندگی محروم مانده اند. آنها نیاز به جانپناه، پوشاک، آب و غذا، وسایل گرمایشی و کمکهای درمانی و پزشکی دارند.

از اینرو از مردم بشردوست ایران و کردستان تقاضا دارم به یاری مردم زلزله زده کرماشان بشتابند و یا با ارسال کمکهای خود از طریق نهادهای مردمی و گروههای امدادی مورد اعتماد، در اسرع وقت فریادرس زلزله زدگان کرماشان باشند.

محمدصدیق کبودوند

تاریخ: ۲٤ آبانماه ۱۳۹٦

برگرفته از کانال تلگرامی

@mskaboudvand