رشید شباهنگام به همت ایران سالیدریتی تورنتو، جمهوری اسلامی هر چهارشنبه افشا می شود

به همت ایران سالیدریتی تورنتو، جمهوری اسلامی هر چهارشنبه افشا می شود

رشید شباهنگام
فیلمساز معترض و تبعیدی ایرانی، یوسف اكرمی اخیرا فیلم كوتاهی از كارهای بسیار عالی و بزرگ دوستان پیگیر “ایران سالیدریتی” در تورنتو كانادا تهیه كرده است. در این فیلم كوتاه با كار بزرگ این دوستان عزیز آشنا می شویم. هر چهارشنبه مردم بزرگترین شهر كانادا، با جمعیتی نزدیك به ٥ میلیون نفر، در مركز این شهر با چهره كریه و خونخوار یكی از وحشی ترین حكومتهای تاریخ آشنا می شوند. هیچ جنایتی از این رژیم بدون سر و صدا و بدون افشاگری در پر رفت و آمدترین مركز یكی از شهرهای بزرگ جهان اتفاق نمی افتد. هر هفته عكس كارگران زندانی، عكس زنانی كه در انتظار اعدام و سنگسارند، عكس هنرمندانی كه بخاطر بیانشان به اعدام و ترور تهدید می شوند بالا می رود. مردم بسیاری كه برای مسافرت از سراسر جهان به تورنتو سفر می كنند و از جمله صدها مسافر از ایران كه برای دیدار آشنایانشان به تورنتو سفر می كنند، با كارهای این عزیزان روبرو شده و آفرین می فرستند. جمهوری اسلامی را باید در سراسر جهان مثل عزیزان ایران سالیدریتی در تورنتو بطور دائم افشا كرد.
این انسانهای بزرگ را بشناسید: یدی محمودی، معصومه اكبری، گیتی موسوی، امیر زاهدی، پیشرو علی پور و هزاران و هزاران انسان شریفی كه با ابراز همدردی، با امضا گذاشتن زیر طومار اعتراضی بر علیه رژیم سنگسار و اعدام، با اهدا كمك مالی برای ادامه كاری ایران سالیدریتی، با گوش دادن به سخنان این انسانهای بزرگ و عزیز و با دهها راه و متد دیگری كه به اشاعه اهداف ایران سالیدریتی كمك می كنند. اینها امید مردم ایران و امید زنان و كارگران و جوانانی هستند كه زندگی شان زیر چكمه های ارتجاع اسلامی تباه شده است.
من كار این دوستان و انسانهای بزرگ و عزیز را در فیسبوك دنبال می كنم. عزیزانی كه در فیلم یوسف اكرمی هستند، فقط تعداد بسیار كمی از دهها كس هستند كه یدی محمودی را هر هفته كمك می رسانند تا صدای اعتراض مردم ایران را به گوش میلیونها نفری برساند كه آشنائی چندانی با جمهوری اسلامی ندارند.
ایران سالیدریتی شایسته بیشترین حمایتهاست. زنده باد این دوستان و زنده باد كارهای بزرگ آنها.

لینك فیلم یوسف اكرمی:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151338418586802

لینك صفحه فیسبوك ایران سالیدریتی در تورنتو:
http://www.facebook.com/IranSolidarityToronto?fref=ts

٩ آبان ١٣٩١
rashid.yousefi@yahoo.com
http://rashidxan.wordpress.com/