حزب کمونیست کارگری ایران-قتل سه تن از عزیزان مردم را محکوم میکنیم حکومت جنایتکاران باید سرنگون شود

قتل سه تن از عزیزان مردم را محکوم میکنیم

حکومت جنایتکاران باید سرنگون شود

پس از خبر مرگ “سینا قنبری” در زندان اوین و “وحید حیدری” در اراک، خبر ديگري حاكي از “خودکشی” محسن عادلی گزارش شده است. بنا به خبرها محسن عادلی روز ۱۱ دی‌ دستگیر شد و بعد از ۲ روز جسدش را با ادعای این که در زندان خودکشی کرده تحویل داده‌اند.

طی یک هفته حداقل سه تن از عزیزان مردم را به جرم آزادیخواهی در زندانها کشته اند. ما خود را در کنار خانواده ها و بستگان این عزیزان میدانیم. جمهوری اسلامی حکومت جنایت و کشتار است و دستش به خون هزاران تن از عزیزان مردم آلوده است. این حکومت باید به زیر کشیده شود. مردم ایران مصممند خود را از شر این قاتلین و جنایتکاران خلاص کنند و خلاص خواهند کرد. جنبش توده ای گسترده ای برای سرنگونی این حکومت در ایران جریان دارد و تا پیروزی کامل از پای نخواهد نشست. این را مردم بارها نشان داده اند که با جنایات حکومت اسلامی نه فقط عقب نمی نشینند بلکه عزمشان برای به زیر کشیدن حکومت اسلامی جزم تر خواهد شد. این حکومت با کل قوانین و ارگانها و زندانها و شکنجه گرانش از صحنه جامعه جارو خواهد شد.

حزب کمونیست کارگری همه کارگران، معلمان، دانشجویان و مردم شریف را به اعتراض به قتل سینا قنبری، وحید حیدری و محسن عادلی فرا میخواند. تصاویر این عزیزان را در تجمعات و تظاهرات بعدی باید بر سر دست بلند کرد و خشم خود را نسبت به این جنایات ابراز کرد. جمهوری اسلامی نباید بتواند از زیر بار پاسخگویی در مورد این قتل و جنایت خود را خلاص کند. کسانی که در قتل این سه تن عزیزان مردم دست داشته اند باید معرفی و علنا محاکمه شوند. همه دستگیر شدگان اعتراضات اخیر و کلیه زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند.

حزب کمونیست کارگری ایران

١۹ دیماه ۱۳۹۶، ۹ ژانویه ۲۰۱۸