حزب کمونیست ایران به کمپین نجات جان زندانیان سیاسی بپیوندیم

به کمپین نجات جان زندانیان سیاسی بپیوندیم

زنان ومردان آزادیخواه ! احزاب و سازمانهای کمونیست و انقلابی !

در هفته ها و روزها اخیر، رژیم جمهوری اسلامی از یک طرف با بگیر و ببند فعالین جنبش کارگری و با تحت فشار قرار دادن آنها در درون زندان¬ها و از سوی دیگر با گذاشتن داس مرگ بر گردن “زانیار و لقمان” مرادی و تلاش برای وادار کردن زندانیان سیاسی به تسلیم در برابر خواسته-های خود، می¬خواهد مردم مبارز و معترض را در بیرون زندان¬ها مرعوب سازد.
جمهوری اسلامی باید بداند که ، سالهای دهه شصت دیگر قابل تکرار نیست تا جمهوری اسلامی قادر باشد درخفا هزاران زندانی سیاسی را به جوخه اعدام بسپارد و در گورهای بی¬نام و نشان دفن کند. مردم مبارز در کردستان و سراسر ایران در مقابل زورگویی¬های رژیم اعتراض و مقاومت می کنند. هر روزه و بدون استثنا ما شاهد اعتراضات و اعتصابت کارگران برای رسیدن به خواست-هایشان هستیم. جوانان ایران و شبکه¬های مختلف فعالین اجتماعی با استفاده از وسائل ارتباط جمعی سریعا از جنایاتی که رژیم در خفا می¬خواهد انجام دهد پرده بر می¬دارند.
زنان و مردان مبارز و آزادیخواه !
احکام اعدام زانیار و لقمان مرادی و حتی احکام جزایی قربانیان نظم وارونه سرمایه داری در ایران و نمایش آن در ملا عام، قبل از اینکه نشانه قدرت و توان رژیم باشد، اقدامی پیشگیرانه و از سر ضعف و استیصال است که بدون شک و همانگونه که در مورد اعدام معلم مبارز فرزاد کمانگر و یارانش برای رژیم پر هزینه گشت و همبستگی مبارزاتی میلیونها انسان را در سراسر کردستان بدنبال داشت، این نوع تلاش های مذبوحانه نیز جز رسوایی و سرافکندگی رژیم، نتیجه ای برایش ببار نخواهد آورد.
احزاب و سازمانهای کمونیست و انقلابی !
نباید اجازه داد رژیم به جان زندانیان سیاسی بی دفاع بیفتد تا به خیال خود مردم را در بیرون زندانها مرعوب کند. رژیم بایستی بی ثمر بودن این سیاست در درون زندانها را در خارج از زندانها مشاهده کند. شعار “آزادی همه زندانیان سیاسی” بایستی در هر همه جا طنین انداز شود.
تشکیلات استکهلم حزب کمونیست ایران همراه همراه سایراحزاب، سازمانها، شورا و نهادهای مدافع زندانیان سیاسی در اکسیونی که …………………………………………. برگزار میشود شرکت میکنیم و بسهم خود از تمام انسانهای مبارز و آزادیخواه و انقلابی میخواهیم در مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ما را همراهی کنند.

تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست ایران – حوزه استکهلم
9 ژانویه 2013