بهزاد سهرابی-قلب رفیق محمد جراحی برای همیشه از تبش باز ایستاد

قلب رفیق محمد جراحی برای همیشه از تبش باز ایستاد


محمد جراحی فعال کارگری وعضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری ، یاروهمرزم زنده یاد شاهرخ زمانی، امروز پنج شنبه 13/07/1396 قلبش برای همیشه از تبش بازایستاد. محمد جراحی، کارگرمبارزی بود که درراه رهایی طبقه کارگرورفع استثمارانسان ازانسان برای یک لحظه از پای ننشست و به این دلیل توسط بیدادگاه های رژیم جهل و سرمایه، به 5 سال زندان محکوم شده بود. او در شرایطی دوران محکومیت زندان را به پایان رساند که از بیماری تیروئید رنج می برد و او دردوران بازداشت تحت هیچ گونه معالجه ای قرارنگرفت و ازهیچگونه امکانی برای مرخصی درمانی برخوردارنشد. بی شک عدم رسیدگی و عدم معالجه او در زندان ، شکنجه های جسمی و روانی، فشار ها و استرس های وارده توسط حامیان نظام سرمایه داری ، بازجویان وشکنجه گران جمهوری جهل و سرمایه اسلامی ایران،عامل بسیار مهمی درمرگ نا به هنگام این رفیق مبارزه بوده است .
با ابرازتنفروانزجارعمیق وبی پایان خود نسبت به نظام جهل و سرمایه اسلامی ایران، که عامل مرگ محمد جراحی بوده، باید یاد آورشوم که حافظان سرمایه داری درایران با نقشه هایی از پیش تعیین شده و با تمام امکانات موجود(حتی دادن داروهای مرگ باردردوران بازداشت به زندانیان ) درتلاش بوده وهستند که کارگران و فعالین کارگری که در امرمبارزه تلاش گرهستند را به شیوه های گوناگون به قتل برسانند. این نقشه شوم، امروزدرمورد رضا شهابی دارد صورت می گیرد!، نباید اجازه داد با ادامه بازداشت رضا شهابی ، شاهد فاجعه ای دیگر برای جنبش کارگری ایران باشیم !.

در اینجا به رسم کارگران ، درمقابل تلاش ها ،فداکاریها ، جسارت و از خود گذشتگی های محمد جراحی، درامرپیشبرد مبارزه طبقاتی کارگران ، سرتعظیم فرود آورده و فقدان و از دست دادن این رفیق عزیز را به خانواده ی او وجنبش کارگری ایران تسلیت می گویم؛ همچنین از یاد نخواهیم برد که سنت جنبش کارگری به ما آموخته است که سازماندهی و باز هم سازماندهی آن راهی است که میتواند ما را به سر منزل مقصود برساند.
یاد محمد جراحی و تمامی جان باختگان راه رهایی طبقه کارگر از استثمار نظام سرمایه داری گرامی باد.
بهزاد سهرابی ، 13 مهرماه 96 برابر با 5 اکتبر 2017