اطلاعیه سازمان آزادی زن – “امر به معروف نمیخوایم!”

اطلاعیه سازمان آزادی زن
“امر به معروف نمیخوایم!”
پاسخ مردم به اسیدپاشی های اسلامی به چند زن در اصفهان و چند شهر دیگر رژیم اسلامی را در موقعیت سختی قرار داده است. تظاهرات وسیع، خشمگین و مکرر مردم در اصفهان و تهران و سپس چند شهر دیگر و شعارهایی که ضدیت و انزجار مردم از رژیم اسلامی را بیان می کرد، انعکاس گسترده ای در جهان داشت و رژیم اسلامی را دستپاچه کرد.
شعار “امنیت، آزادی، حق زن ایرانی” و “امر به معروف نمیخوایم” که توسط هزاران نفر فریاد زده می شد، بخوبی نشان می دهد که علیرغم بیش از سی سال سرکوب خشن و زن ستیزی قرون وسطایی و علیرغم عَلم کردن بربریت داعشی در منطقه که قرار است مردم را آنچنان مرعوب کند که در گوشۀ خانه ها پناه بگیرند و دم بر نیاورند، جنبش آزادی زن و ضد اسلامی در ایران قوی و توده ای است. تظاهرات وسیع، خشمگین و رادیکال چند روزۀ پیش در ایران و تظاهرات حمایتی در کشورهای مختلف اروپایی بدنبال تظاهرات حمایتی از مقاومت توده ای در کوبانی، علیه داعش و در محکومیت دولت ترکیه که در ایران، ترکیه و سایر کشورها انجام گرفت، بیانگر تسلیم نشدن مردم به خشونت و بربریت اسلامی است.
خواست یک دنیای بهتر، انسانی تر، آزاد تر و برابرتر زنده است و مقاومت توده ای در قبال تلاش های دو قطب تروریسم، تروریسم اسلامی در هر شکل و عبایی و تروریسم دولتی بسرکردگی آمریکا نه یک رویای ایده آلیستی که یک واقعیت عینی زندگی در منطقه است. جنبش آزادی زن در منطقه جنبشی با پتانسیلی قوی و یک دشمن خستگی ناپذیر ارتجاع منطقه است. استقامت و تلاش دائمی جنبش آزادی زن در ایران به نور امید و الگویی برای زنان و آزادیخواهان منطقه بدل شده است.
اعتراض مردم آزادیخواه در اصفهان و تهران و مشهد گوشه ای از جنبش قوی آزادی زن در ایران است. سازمان آزادی زن خود را بخشی از این جنبش قوی، رادیکال و توده ای می داند. سازمان آزادی زن به  اعتراض برحق و هشیارانه و متحد زنان و مردان در ایران علیه حکومت اسیدپاشان درود میفرستد. فراخوان ما اینست که در دانشگاهها، مدارس، خیابانها و محلات، در کارخانه ها و صنایع بزرگ علیه بربریت و جنایت اسید پاشی به زنان اعتراض کنید. توی دهن امام جمعه اصفهان و مرتجعین اسید پاش بزنید.
زنده باد آزادی زن!
زنده باد آزادی و برابری!
ستم بر زن ممنوع!
سازمان آزادی زن
۲۶ اکتبر ۲۰۱۴