بهزاد سهرابی- خطاب به ” روند سوسیالیستی کومله ” در باره مصاحبه کارگری

خطاب به ” روند سوسیالیستی کومله ” در باره مصاحبه کارگری

برنامه کارگری شما ” تلویزیون روند سوسیالیستی کومله ” در تاریخ 9 تیر ماه 1392 برابر با 30/06/2013 مصاحبه ای را پخش کرد. مجری این برنامه آقای صدیق جهانی از اعضای روند سوسیالیستی کومله و مصاحبه شونده آقای شجاع ابراهیمی بودند .*
در این مصاحبه آقای شجاع ابراهیمی با گنده گوئی،گذافه و گزافه گوئی بدون ارائه هیچ مدرکی در معیت آقای صدیق جهانی تنها بر اساس دیدگاه حقیرانه و ضد سوسیالیستی ، به کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ، انجمن کارگری چراع ویسی و فعالین کارگری ،تحت عنوان نقد جنبش کارگری تاختند . در این مصاحبه که با پرخاشگری و عصبانیت ادامه می یابد آگاهانه به مطالبی از من ،” کلیه محمود و زوزه کشان فرصت طلب ” و “چگونگی شکل گیری و اقدامات کمیته دفاع از محمود صالحی ” که در زمان و شرایط متفاوتی نگاشته شده است پرداخته می شود تا به نتیجه دل به خواهی برسند .آقای ابراهیمی با فرا فکنی و افتراء بر اساس فرهنگ عقب مانده ی تهمت و فحاشی، که از قضا آقای صدیق جهانی از پیش کسوتان این فرهنگ(1) می باشد یک تنه به قاضی رفته وراضی برگشته !

در ادامه این دو فاضل !به این نتیجه میرسند که خواسته یا ناخواسته من و دیگران در راستای منافع جمهوری اسلامی قدم بر می داریم و ناگفته باید از عوامل اداره اطلاعات ایران باشیم .
با توجه به شناخت من ازآقای صدیق جهانی و درجه بی ارتباطی ایشان به جنبش کارگری و همچنین شناخت همه جانبه ی من از شجاع ابراهیمی که بر سر یک اتفاق برای مدت کوتاهی عضو “کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ” بوده است ، هیچ دلیلی را ندیدم که به دیدگاه های” کاسب کارانه ” آنها جواب گو باشم .
تنها برای اینکه خوانندگان با دیدگاه های آقای شجاع ابراهیمی(2) آشنا شوند یک نوشته از ایشان و جوابیه کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری (3) و محمد رضا چالشگر(4) را در باره اعتصاب کارگران خباز سنندج و همچنین نوشته های من(5) که در این مصاحبه به آنهااشاره شده است را به پیوست تقدیم می کنم تا خوانندگان بیشتر با مباحث این مصاحبه آشنا شوند .
اما سؤال من از ” روند سوسیالیستی کومله ” این است آیا شما بعنوان یک سازمان در قبال برنامه های تی وی مسئول و متعهد هستید، آیا شما صرفا برای پر کردن برنامه ها ی خود است که یک روز شجاع و یک روز اسانلو را دعوت می کنیدتا به هر دلیلی افرادی به مانند شجاع ابراهیمی مخا لفان خود را مورد توهین ، تهمت و تحقیر قرار دهند ؟
آیا انتخاب صدیق جهانی برای برنامه های کارگریتان از نداشتن فعال کارگری در درون تشکیلات شماست یا جنبش کارگری در سیاستهای شما اینقدر بی اهمیت است که صدیق جهانی را مسئول آن کرده اید؟.
آیا تهمت و توهین در کار تلویزیونی شما مجاز دانسته شده است ،آیا این فرهنگ عقب مانده از اصول تشکیلاتی شماست یا تمایلات عقب مانده مجری برنامه ؟
من حساب شما ” روند سوسیالیستی کومله “را از صدیق جهانی جدا می دانم و با بعضی از چهره های خوش نام شما آشنا هستم .هر چند من با شما اختلاف نظر دارم ، اما امید وارم که شما بعنوان روند سوسیالیستی کومله بصورت علنی جواب گوی سؤالات مطرح شده باشید.

بهزاد سهرابی . دهم تیر ماه 1392

* لینک مصاحبه تلویزیونی روند سوسیالیستی کومله
http://www.youtube.com/watch?v=KJ2-ZfzzTOo
………………
1-
کاسه ای زیر این نیم کاسه است . صدیق جهانی

http://etehad.se/artikel/1169

………………..
2- کارگران خباز و چند نکته مهم . شجاع ابراهیمی

http://mobarez.web.surftown.se/?p=3430
………………………….
3- اعتصاب کارگران خباز سنندج، واقعیت یا توهم؟!کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری

http://www.khamahangi.com/post646.htm
4- در دفاع از ” کمیتۀ هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل ها ی کارگری ”
قسمت اول . محمد رضا چالشگر (در برخورد به برخی اتهامات بی پایه)
http://www.khamahangi.com/812.htm

……………………….

5- چگونگی شکل گیری و اقدامات کمیته دفاع از محمود صالحی – بهزاد سهرابی
http://www.khamahangy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1078:1391-06-05-03-28-57&catid=11:1389-12-23-23-55-51&Itemid=30

کلیه محمود، و زوزه کشان فرصت طلب ! بهزاد سهرابی

http://www.khamahangi.com/post937.htm