کیوان جاوید – اسلامیست های جنایتکار باد میکارند اما توفان درو می کنند!

اسلامیست های جنایتکار باد میکارند اما توفان درو می کنند!
استفان شاربونیه
حمله جنایتکارانه اسلامیست های جانی به دفتر مجله شارلی ابدو در فرانسه و کشتار ۱۲ نفر موج وسیعی از انزجار و اعتراض علیه این جانیان برانگیخته است. دهها هزار نفر در فرانسه به خیابان آمدند و یاد قهرمان آزادی خود- استفان شاربونیه – و دیگر جانباختگان این حمله تروریسی- اسلامی را گرامی داشته اند.

اسلامی ها به آخر خط رسیده اند. این جماعت تروریست و آدمکش تنها به زور ترور و جنایت و ریختن خون می توانند به حیات ننگین خود ادامه دهند. اما باید به این نیروهای سیاه قعر تاریخ بشری گفت اگر در ایران تحت حاکمیت اسلامیون با این همه کشتار و اعدام و زندان توانسته اید در دل مردم رعب برپا کنید و آنها را وادار به تسلیم و سکوت کنید، در فرانسه و اروپا و دیگر نقاط جهان هم خواهید توانست. باید به این جانیان گفت علیرغم این همه جنایت، مردم هر روز با نیرو و تنفر بیشتری از عملکرد ضد بشری شما به میدان می آیند.

مردم جهان و همه آزدادیخواهان، غم از دست دادن این مبارزین راه ازادی و انسانیت را نیز پشت سر خواهند گذشت و با قدرت تمام برای جارو کردن بساط جنایت و حماقت نیروهای سیاه اسلامی به میدان خواهند آمد. مردم ایران و عراق و افغانستان و فرانسه و همه جا این دشمنان قسم خورده بشریت متمدن را می شناسند. جنبشی که توسط دول غربی جان گرفت و به جان مردم افتاد، اما باید به دست مردم منطقه و همه جهان از صحنه روزگار محو شود.

در جنگی که بشریت متمدن علیه این نیروی تاریک اندیش و خونریز پیش رو دارد، همه موانع دست و پاگیری که سر راه این مبارزه وجود دارد را کنار خواهند زد. مردم همزمان علیه راسیسم و نسبیت فرهنگی و آوانس دادن به “اسلامی های میانه رو” دست به مبارزه خواهند زد. مردم به اسلامیست های جانی خواهند گفت باد کاشتید اما توفان درو می کنید.*

کیوان جاوید

ایمیل تماس: http://journal-ruzaneh.com/