کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران -حکومت اسلامی قاتل سارو قهرمانی است!

اطلاعیه  کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

حکومت اسلامی قاتل سارو قهرمانی است!

خبر تکان دهنده است؛ سارو قهرمانی ٢٤ساله، ده شب قبل ناپدید میشود؛ بعد از تلاشهای بی نتیجه والدینش، شب گذشته اطلاعات سنندج به مادر وی اطلاع میدهد که برود جنازه پسرش را ازسردخانه تحویل بگیرد. ٢٣ دی ٩٦، پیکر بقتل رسیده  سارو قهرمانی در بهشت محمدی سنندج دفن شد.

به گفته مادر سارو قهرمانی اثار شکنجه روی بدن پسرش نمایان بود.

ادامه عمر ننگین و پُر از جنایت حکومت اسلامی با اعتراضات مردم در صد شهر در سطح کشور، با تنفر عمیق از جمهوری اسلامی و با شعارهای مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه ای، مرگ بر دیکتاتور و علیه گرانی، بیکاری، فقر و فساد حاکمان رژیم اسلامی در خیابانها به مصاف طلبیده شده. مردم معترض با اعتراضات کوبنده شان  فاز جدید برای سرنگونی را شروع کرده اند.

در سنندج مردم مبارز و انقلابی همگام با مردم در سطح سراسری علیه حکومت اسلامی بخیابان آمدند، دست به اعتراض زدند و ناقوس مرگ رژیم هار اسلامی را بصدا در آوردند. در جریان اعتراضات مردم در سنندج  دهها نفر دستکیر شده اند. سارو قهرمانی در این روزها دستگیر میشود. قاتل سارو قهرمانی حکومت مستاصل و آدمکش اسلامی است. این رژیم روی دریایی از خشم و تنفر مردم شهرهای کردستان حاکمیت سیاه خود را اعمال میکند. فکر میکند میتواند با دستگیری و قتل و جنایت به عمر ننگین خود ادامه دهد. خودشان هم میدانند که فاز بعدی مبارزه در پیش است. خودشان هم میدانند که اینبار وسیعتر و طوفنده تر از قبل خواهد بود.

کشتن سارو قهرمانی توسط جنایتکاران اسلامی را باید در تمام  دنیا جار زد و به مبارزه ای گسترده علیه این قتل و قتل مبارزان دیگر در شهرهای دیگر دست زد.

کشتن سارو قهرمانی توسط جنایتکاران اسلامی را باید در تمام  دنیا جار زد و به مبارزه ای گسترده علیه این قتل و قتل مبارزان دیگر در شهرهای دیگر دست زد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن تسلیت به خانواده سارو قهرمانی این جنایت جمهوری اسلامی را محکوم میکنیم و از همه سازمانها و احزاب سیاسی و مدافع حقوق انسانی میخواهیم علیه این جنایت به میدان بیایند و متحدانه رژیم اسلامی را محکوم کنند.

٢٤ دی ١٣٩٦

١٤ ژانویه ٢٠١٨