کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری -پیام ما به رضا شهابی در باره تقاضای پایان اعتصاب غذا

پیام ما به رضا شهابی در باره تقاضای پایان اعتصاب غذا


کارگر زحمتکش و فعال جنبش کارگری ایران! رضا شهابی عزیز!

امروز چهارشنبه پنجم مهر 1396، اعتصاب غذای شما در اعتراض به حکم ناعادلانه و یک ظلم آشکار دستگاه قضایی و امنیتی، وارد پنجاهمین روز خود شد. اگر چه در این مدت به جسم و جان شما آسیب جدی و شدیدی وارد شد، اما پیام اعتراض تان به نابرابری و تبعیض جامعه سرمایه داری و سرکوب کارگران و فعالین کارگری در ایران را به همه رساندید. شما برای دفاع از حقانیت خود و فعالیتدر راه سازمانیابی کارگران، بار دیگر از جان خود نیز مایهگذاشتید. طبقه کارگر هرگز درد و رنج و زحمت شما را فراموش نخواهد کرد.

اما از همان ابتدای اعتصاب غذا و تا به امروز همه کسانی که صدای شما را شنیدند و یا به شکل های مختلف به صدای اعتراض تان تبدیل شدند، نگران سلامتی شما بودند. از همسر و فرزندان و دیگر اعضای خانواده تا دوستان و همکاران تان در شرکت واحد و سندیکا؛ از کارگران، بازنشستگان، معلمان، دانشجویان و فعالینکارگری ایران تا دیگر کارگران و تشکل های مختلف در سرتاسر جهان؛ همه ضمن همدردی با شما، در این نگرانی سهیم بودند.

رضا شهابی عزیز!

ما اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگریبار دیگر ضمن حمایت و پشتیبانی از خواست حق آزادی فوری و بدون قید و شرط از زندان؛ همراه و همگام با دیگر کارگران و تشکل های کارگری از شما می خواهیم که به اعتصاب غذای خود پایان دهید. سلامتی تان در خطر جدی است و آغاز درمان شما و به دست آوردن مجدد نیرو و انرژی از دست رفته جسمی، برای همه ما مهم است. ما رضا شهابی سالم و تندرستی می خواهیم که مثل همیشه در کنار کارگران زحمتکشی باشد که همواره دردها و رنج های شان را با تمام وجود احساس کرده و اتکا به نیروی خویش را به آنها آموخته است.
دست شما را به گرمی می فشاریم و آرزوی بهبودی هر چه زودتر را برای تان داریم.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری – 05/07/96

https://t.me/khamahangy