کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری -دو خبر آزادی بهنام ابراهیم زاده و یک خبر کارگری

آزادی بهنام ابراهیم زاده را تبریک می گوییم.

🔹روز گذشته، 11 اردیبهشت 96،بهنام ابراهیم زاده پس از تحمل حدود 7 سال حبس، از زندان آزاد شد. او عضو   کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری بود که در خرداد سال 89 بازداشت شد. بهنام ابراهیم زاده در حکم بدوی به 9 سال زندان محکوم شد، اما در دادگاه تجدید نظر به 7 سال و 10 ماه زندان محکوم گردید.

 بر اساس خبر منتشره، در مورخه 96/2/9  از دادگاه مستقر در زندان اوین با همسر بهنام  ابراهیم زاده تماس گرفته شده و از وی خواستند که برای آزادی همسرش، با مبلغ 6 میلیون ریال جریمه، همراه با مدارک مورد نیاز به دادگاه مراجعه نماید و بعد از پایان مراحل اداری، شب گذشته این فعال کارگری از زندان گوهردشت آزاد شد.

ما آزادی بهنام ابراهیم زاده را به خانواده و دوستان اش تبریک می گوییم و خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی هستیم که در زندان به خاطر باورها و اعتقادات شان زندانی شده اند.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری – 12 اردیبهشت 1396

ناامن بودن محیط کار در کارخانه تراکتورسازی_کردستان

🔹طبق گزارش دریافتی از  شرکت تراکتور سازی کردستان، کارگران این شرکت بدلیل فرسوده شدن ابزار کار و کم توجهی مدیران و صاحبان کارخانه به بازسازی ابزار کار، دچار مصدومیت می شوند. بر اساس این خبر درتاریخ9/2/96 کارگری به نام “رحمت چراغی “بر اثر سقوط آچار بادی بر روی پاهای اش، به شدت دچار مصدومیت شده و روانه بیمارستان گردید. همچنین در تاریخ 7/2/96 در فاز دوم این شرکت، یکی دیگر از کارگرا ن به نام “سیروان پیکریان” به علت فرسوده بودن ابزار و در رفتن آچاربادی، به شدت از ناحیه صورت مجروح گردید و روانه بیمارستان شد. کارگران این شرکت می گویند که چنین مواردی به دلیل بی توجهی مدیران کارخانه، اتفاق می افتد.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری – 12 اردیبهشت 1396