کمیته بین المللی علیه اعدام – اگر فرزندانمان را بکشید خودسوزی خواهیم کرد! مادران اعدامی ها با بطری های بنزین در مقابل زندان رجایی شهر!

کمیته بین المللی علیه اعدام – اگر فرزندانمان را بکشید خودسوزی خواهیم کرد! مادران اعدامی ها با بطری های بنزین در مقابل زندان رجایی شهر!
کرج میدان یک نبرد بزرگ برای نجات جان دهها محکوم به اعدام است. مادرانی که به آنها گفته اند چند دقیقه با فرزند دلبندتان حرف بزنید و سپس آماده شنیدن خبر وحشتناک باشید. مادرانی که در ایران بارها چنین صحنه هایی را دیده اند. اکنون خودشان در چنین شرایطی قرار گرفته اند. لحظه شماری وحشتناک برای شنیدن خبر اعدام فرزندشان به دست مشتی جانی و خونخوار.

این بار خبر رسید که مادران بطری های بنزین با خود دارند و تهدید میکنند اگر فرزنداشن اعدام شود در مقابل زندان خود سوزی خواهند کرد. این آخرین تقلای مادران برای نجات جان جگر گوشه هایشان از جنایت دولتی است.

زندانیان شورشی قزل حصار را میخواهند اعدام کنند.

چند ماه پیش در مقابل اعدامهای گسترده در قزل حصار زندانیان شورش کردند، فیلمی از این شورش به رسانه ها نیز رسید. جمهوری اسلامی ایران حدود ۴۰ نفر از این شورشیان را بطور تنبیهی از قزل حصار به رجایی شهر منتقل کرد. اکنون که میخواهند تعداد زیادی را اعدام کنند، لیست این افراد شورشی نیز در لیست اولین سری اعدام ها است.

هم اکنون از زندان رجایی شهر بما خبر رسید که ۱۱ نفر را در این زندان برای اجرای حکم بردند. رژیم اسلامی برای کشتن حداقل ۲۰ نفر در سحرگاه خونین فردا زمینه سازی کرده است. این ۱۱ نفر از جمله شورشیان قزل حصار هستند که به رجایی شهر تبعید شده بودند. ما اسامی هشت نفر را تا کنون دریافت کرده ایم.

سجاد مخبری، رضا قربانی، منصور غلامزاده، داوود حمیدی ، حامد رحیم زاده، رحیم نجفی، هادی صادقی و منوچهر عباسی

کمیته بین المللی علیه اعدام از همه مخالفین اعدام دعوت میکند متحدانه به این اعدامها اعتراض کنند!

دبیر خانه کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۲ آوریل ۲۰۱۵ – ۲۳ فروردین ۱۳۹۴