کمیته بین‌المللی علیه اعدام -۱۲ نفر جهت اجرای حکم اعدام در زندان‌های مختلف ایران به سلول انفرادی منتقل شدند

۱۲ نفر جهت اجرای حکم اعدام در زندان‌های مختلف ایران به سلول انفرادی منتقل شدند
در مقابل موج اعدام در ایران بایستیم
امروز ۱۲ نفر را در زندان‌های مختلف ایران جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل کرده‌اند. این ۱۲ نفر را می‌خواهند فردا اعدام کنند. ۷ نفر را در زندان قزل‌حصار به بندهای انفرادی منتقل کرده‌اند و ۵ نفر را جهت اجرای حکم در زندان مرکزی ارومیه (دریا) به سلول انفرادی انتقال داده‌اند و امروز خانواده‌های آن‌ها آخرین دیدار را با فرزندانشان داشته‌اند و به آن‌ها اعلام کرده‌اند که فردا ساعت ۸ صبح جنازه فرزندانشان را تحویل بگیرند.
مادر یکی از زندانیان محکوم‌به اعدام درحالی‌که گریه می‌کرد می‌گفت پسرم را نجات دهید و خواهرش می‌گوید من حاضرم هر کاری انجام دهم که برادرم را اعدام نکنند حاضرم به‌جای برادرم بروم زندان ولی اعدامش نکنند. این‌ها می‌خواهند برادرم را ببرند اعدام کنند و ما هیچ‌کس را نداریم.
در طول یک سال گذشته بیش از ۸۵۲ نفر را در ایران اعدام کرده‌اند و درحالی‌که حسن روحانی در مقابل رسانه‌های بین‌المللی ژست دفاع از حقوق بشر به خود می‌گیرد، فردا می‌خواهند سحرگاه خونینی را در زندان‌های ایران به راه بیندازند و می‌خواهند هم‌زمان ۱۲ نفر را در زندان‌های مختلف اعدام کنند. این حقوق بشر در ایران است که رئیس‌جمهورش ژست آن را می‌گیرد.
کمیته بین‌المللی علیه اعدام از همه انسان دوستان می‌خواهد ضجه این مادر را بشنوید و خواسته این خواهر را بشنوید و علیه این بربریت دست به اعتراض بزنید. فردا صبح سحرگاه خونینی خواهد بود و باید در مقابل این توحش ایستاد.
دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام
۱۸ اکتبر ۲۰۱۴