کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی- جند خبر از زندانهای رژیم اسلامی

احضار اعضای خانواده آتنا دائمی به دادسرای اوین‎


در پی پرونده سازی جدید علیه «آتنا دائمی»، فعال مدنی محبوس در بند زنان (نسوان) زندان اوین سه عضو خانواده او، از جمله دو خواهر و یک داماد خانواده با احضاریه کتبی توسط بازپرس شعبه چهارم دادسرای شهید مقدس اوین احضار شدند و می بایست ظرف مدت ۵ روز آینده در این محل حاضر شوند. درتوضیح برگه احضاریه؛ علت احضار “گزارش ضابطین علیه شما” بسنده شده است.

بخوانید: https://goo.gl/W5hRd4


تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

تداوم اعتصاب غذا و انتقال سعید شیرزاد به بهداری زندان‎
«سعید شیرزاد» ۲۷ ساله وزندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج ، که پیش تردرروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه با دوختن لب های خود در اعتراض به فقدان امنیتت زندانیان سیاسی و عقیدتی و وضعیت زندانیان بیماردر ایران با دوختن لب های خود دست به اعتصاب غذا زده بود، روز دوشنبه ۶ دی ماه در بیست و یکمین روز از اعتصاب غذای خود در پی نامناسب بودن وضعیت جسمی اش به بهداری زندان منتقل شده و از تزریق سرم و اعزام به بیمارستان خو…دداری کرده است. این زندانی سیاسی که در بیست و دومین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود به سر می برد، تاکنون حدود ۵ کیلو کاهش وزن داشته و در روزهای اخیر فشار خونش به ۱۰ روی ۶ رسیده است و با مشکلاتی از جمله : تپش قلب بالا نزدیک به صد، ضعف جسمانی، کلیه درد روبرست و رنج می برد.

بخوانید: https://goo.gl/HZCyXn
تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian

گزارش پزشکی: خطر ایست قلبی، به کما رفتن و حتی فوت آرش صادقی‎
«آرش صادقی» زندانی سیاسی محبوس در سالن ۱۰ بند ۸ زندان اوین، که در شصت و ششمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود به سر می برد، روزدوشنبه ۶ دی ماه در پی وخامت جسمی اش به صورت اورژانسی به بیمارستان طالقانی منتقل شد و تحت معاینه و آزمایش قرار گرفت. پزشکان بیمارستان وضعیت جسمی او را شدیدا وخیم گزارش کردند و دستور انجام اندوسکوپی و سرم تراپی را برای او صادر کرده بودند، اما این زندانی سیاسی با وصل سرم مخالفت کرد وتنها پس از… تزریق داروی ضد تهوع به زندان بازگردانده شد. پزشکان پس از معاینه و انجام آزمایشات درنتیجه ای کتبی، «وضعیت قلبی خطرناک» ، «خطر ایست قلبی» ،«خطر به کما رفتن و حتی فوت وی» را هشدار داده اند.

شرح گزارش کتبی را در اینجا بخوانید:https://goo.gl/UPwU5H
تلگرام کمپین:
‏https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
‏https://www.facebook.com/k.zendanian