کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی – اخباری از زندانهای ایران

ستایش کوبانی، میراث مبارزاتی خلق کُرد و ادامه‌ی راستین راه آزادی‌خواهان جهان
http://kampain.info/mer.php?id=1723
پیام تبریک زانیار و لقمان مرادی به مناسبت آزادی کوبانی

کوبانی با مقاومت جانانه و یگانه‌ای، مبارزات خلق کُرد را حیات تازه‌ای بخشید. کوبانی آلترناتیوی است برای مبارزات نیمه‌تمام و در جریان خلق‌های آزادی‌خواه خاورمیانه که در زیر یوغ دیکتاتورهای اسلامی، شرقی و غربی در منطقه و جهان قربانی می‌شوند.
آنها که به نام خلق در برابر دشمنان خلق ایستادند، روحیه‌ی مبارزه‌‌ی عدالت‌خواهانه، هویت‌طلبانه، آزادی‌خواهانه و برابری‌طلبانه کُردهای روژئاوا، روژهه‌لات، باکوور و باشوور (غرب، شرق، شمال و جنوب) را بیش از پیش به اثبات رسانیدند.
دختران کوبانی برای آزادی و حقوق برابر، تن به بردگی داعشی‌ها ندادند و با هر گلوله‌ای آنها را روانه‌ی جهنم کردند. داعشی‌ها مذبوحانه از نبرد با زنان کوبانی فرار می‌کردند تا جهنمی نشوند، غافل از آن که سیاه‌جامگان و سیه‌رویان داعش در میانه‌ی نبرد در تیررس شیرزنان کُرد کوبانی بودند و بی‌تابانه به درک واصل می‌شدند.
آرزوی ما این بود که در میانه‌ی مقاومت مردمی کوبانی سهیم می‌بودیم اما دیوارها و حصارهای زندان داعشیان ایران، راه را بر ما بسته بود. ما از سیاه‌چال‌های قرون وسطایی داعشیان هزاره‌ی جدید، مراتب تبریک و شادباش‌های خود را نثار شیرزنان و شیرمردان مبارز کُرد کوبانی می‌کنیم. امید ما پیروزی نهایی خلق ستمدیده‌ی کُرد و خلق‌های تحت ستم ایران و خاورمیانه و در نهایت جهان است.
پایان سخن اینکه مقاومت کوبانی را باید ارج نهاد و آن را همچون میراث مبارزاتی خلق کُرد و ادامه‌ی راستین راه آزادی‌خواهان جهان ستود. کوبانی را باید زندگی کرد و آنگاه مفهوم حیات واقعی و زندگی انسانی را دریافت.

به امید دستاوردهای انسانی و رهایی خلق مبارز کُرد
زانیار و لقمان مرادی، زندانیان محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر کرج
یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ – ۱ فوریه ۲۰۱۵
مهرداد امین‌وزیری به دادگاه احضار شد
http://kampain.info/mer.php?id=1722

مهرداد امین‌وزیری فعال کارگری سنندج امروز طی تماس تلفنی به دادگاه انقلاب سنندج احضار شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مهرداد امین‌وزیری فعال کارگری که در تاریخ دوشنبه 8 دی ماه سال 1393، ساعت 8 صبح در محل کار خود توسط ماموران لباس شخصی اطلاعات بازداشت شده بود، بعد از 10 روز بازداشت در اداره اطلاعات شهر سنندج پنج‌شنبه 18 دی ماه، ساعت 14 با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی بصورت موقت آزاد شد.
منبع موثقی به کمپین گفت: امروز یکشنبه 12 بهمن، طی تماس تلفنی این فعال کارگری را به دادگاه انقلاب شعبه اول سنندج جهت دادگاهی احضار کردند.
مهرداد امین‌وزیری در سال 1390، به مدت 32 روز در بازداشت اداره اطلاعات بوده و با قرار وثیقه 15 میلیون تومانی آزاد شده بود، که در دادگاه سی‌ام مهرماه سال 1390، در شعبه یک دادگاه انقلاب سنندج، به پنج سال حبس که به مدت 5 سال تعلیق است، محکوم شده بود.


کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی