کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی -اخبار از زندانهای رژیم اسلامی

وخامت جسمانی نرگس محمدی در پی اعتصاب غذا و بی‌توجهی دادیار زندان‎


«نرگس محمدی» سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر که به بیماری سیستم عصبی و فلج عضلانی مبتلاست و روزانه دارو مصرف می‌کند همچنان در اعتصاب غذا در زندان به سر می برد و به دلیل مصرف داروها و تحرک کم در شرایط اعتصاب غذا، امکان لخته خون و آمبولی وجود دارد. همچنین در صورت تکرار تشنج، احتمال سنکوپ کردن این زندانی بیمار مطرح است .داروهایی که در بهداری اوین به او داده شده با داروهایی که جهت بیماری‌اش استفاده می‌کند تداخل پیدا کرده و باعث مشکلات پوستی شدید مانند کهیر شده است. دادیار زندان حاجیلو با او تماس گرفته و صراحتا گفته است تا زمانی که شما بر سر مواضع خود پافشاری کنید امکان تماس تلفنی با فرزندان فراهم نخواهد شد.»
بخوانید: http://goo.gl/oV0UFK
به کانال کمپین در تلگرام بپیوندید:
https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
https://www.facebook.com/k.zendanian


کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی
برای چهارمین بار شیما بابایی جهت بازجویی احضار شد‎
«شیما بابایی» فعال مدنی ۲۱ ساله، دوشنبه ۲۱ تیر ماه از سوی وزارت اطلاعات به صورت تلفنی احضار شد و می بایست روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه جهت بازجویی به «دفتر پیگیری وزارت اطلاعات» مراجعه کند.

بخوانید: http://goo.gl/ml9CLy
دادستان تهران: کیفرخواست پرونده سیامک نمازی، نازنین زاغری و هما هودفر صادر شد‎
دادستان عمومی تهران با اشاره به مهم‌ترین پرونده‌های دو هفته اخیر دادسرای تهران که با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است، پرونده‌های اتهامی متهمان نازنین زاغری (دارای تابعیت ایرانی، انگلیسی)، هما هودفر (دارای تابعیت ایرانی، کانادایی)، نزار زکا (دارای تابعیت لبنانی)، سیامک نمازی و پرونده‌های هفت نفر از متهمان جریانات سال ۸۸ را از جمله‌ این پرونده‌ها دانست.
بخوابید: http://goo.gl/9S7571
​محکومیت یکتا فهندژ سعدی شهروند بهایی به ۵ سال حبس‎
«یکتا فهندژ سعدی» شهروند بهایی اهل شیراز از سوی شعبه ۱ دادگاه انقلاب این شهر به اتهام “اجتماع و تبانی”و“تبلیغ علیه نظام” به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

بخوانید: http://goo.gl/QBRoFY