کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی – اخباری از زندانهای رژیم اسلامی

فراخوان جهت ملاقات حضوری حامیان جعفر عظیم‌زاده در بیمارستان با او


پس از گذشت ۶۳ روز از اعتصاب غذای «جعفرعظیم زاده» در اعتراض به حکم امنیتی برای فعالین صنفی، و وضعیت بسیار بحرانی و وخامت جسمانی این فعال کارگری و همچنین تداوم اعتصاب غذای این فعال صنفی تا رسیدن به خواسته هایش، جمعی از کارگران، معلمان و فعالین سیاسی و مدنی طی فراخوانی عمومی جهت حمایت از او و خواسته هایش، فردا جمعه ۱۱ تیر‌ماه راس ساعت ۲ بعداظهر در بیمارستان محل بستری ایشان تجمع خواهند کرد….
بخوانید: http://goo.gl/RGdmni
به کانال کمپین در تلگرام بپیوندید:
https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
https://www.facebook.com/k.zendanian

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی
هشدار عفو بین الملل در خصوص وضعیت بسیار بحرانی جعفر عظیم زاده‎
سازمان عفو بین الملل طی بیانه ای در روز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۳۹۵ در خصوص وضعیت بسیار بحرانی «جعفر عظیم زاده» فعال کارگری هشدار داد. این سازمان پس از اشاره به بیهوشی چند ساعته این فعال کارگری طی دو روز گذشته در بیمارستان سینا بر اثر ضعف شدید ناشی از اعتصاب غذا و سخنان دادستانی تهران مبنی بر «عدم هیچگونه کمکی به این فعال کارگری حتی در صورت مرگ»، خواهان آزادی بی قید و شرط این فعال صنفی از مقامات ایران شد.

بخوانید: http://goo.gl/5NJ6uZ

به کانال کمپین در تلگرام بپیوندید:
​۶۳ روز اعتصاب غذا و شرایط بسیار بحرانی جعفر عظیم زاده‎
پس از گذشت ۶۳ روز از اعتصاب غذای «جعفر عظیم زاده» دبیر هیئت مدیره تشکل کارگری «اتحادیه آزاد کارگران ایران» و پافشاری او جهت تداوم اعتصاب غذا تا زمان رسیدگی به خواسته هایش، پزشکان شرایط جسمانی او را بسیار بحرانی دانسته اند و اعلام کرده اند “در پی تداوم اعتصاب غذا خونریزی روده ها و وضعیت مشکلات معده تشدید یافته و معده او حتی آب را قبول نمی کند و احتمال به کما رفتن و خطر مرگ وجود دارد”

بخوانید: http://goo.gl/tMNgRs