کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی- اخباری از زندانهای رژیم اسلامی

استمداد ایرج محمدی از کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد + نامه و مدارک بیمارستان‎


«ایرج محمدی» زندانی سیاسی محبوس در زندان مرکزی تبریز، که پیش تر در روز یکشنبه ۲ خرداد پس از عمل جراحی در بیمارستان به مرخصی استعلاجی ۱۰ روزه اعزام شده است در نامه ای به “کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد” از انتقال غیر قانونی خود به زندان تبریز، شکنجه های روحی و جسمی، عدم رعایت اصل تفکیک جرائم و همچنین تخلیه کردن بیضه راست به علت ضرب شتم و شتم مسوولین در زندان، عقیم شدن و محرومیت از داشتن اولاد و برای همیشه سخن گفته و خواهان آزادی و رفع مشکلتاش از سوی مسوولین شده است.

بخوانید: http://goo.gl/5BAlQv

به کانال کمپین در تلگرام بپیوندید:
https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
https://www.facebook.com/k.zendanian

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی
خطر اعدام محمد رضا حدادی طی روزهای آینده‎
پدر «محمد رضا حدادی» اعلام کرده است که از دایره اجرای احکام با او تماس گرفته شده و گفته‌اند که فرزندش روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه اعدام خواهد شد. همچنین وکیل‌مدافع «محمدرضا حدادی» گفته است : با توجه به اجرای حکم اعدام موکلم طی روزهای آینده، از رییس قوه قضاییه تقاضا دارم که دستور توقف اجرای حکم موکل و برخورداری او از تاسیسات قوانین جدید آیین دادرسی کیفری و مجازات اسلامی را بدهد.

بخوانید: http://goo.gl/nkKnp4
نصرالله حدادی : فرزندم تنها ۱۵ سال داشته است حکم اعدام او را متوقف کنید + فایل صوتی‎
«نصر الله حدادی» پدر «محمد رضا حدادی» زندانی محکوم به اعدام طی گفتگویی با کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی از سازمان ها، نهادها و فعالین حقوق بشر خواستار کمک جهت لغو حکم اعدام و توقف اجرای حکم فرزندش است.
بخوانید: http://goo.gl/wSZ389
انتقال اورژانسی افشین سهراب زاده به بیمارستان‎
«افشین سهراب زاده» زندانی سیاسی کُرد و تبعید شده به زندان میناب که به بیماری سرطان روده، خونریزی داخلی و مشکلات تنفسی مبتلاست، ساعاتی پیش در پی وخامت حالش به بیمارستانی خارج اززندان منتقل شد.

بخوانید: http://goo.gl/MS089K