کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی /گوتنبرگ، سوئد-٢٤اطلاعیه شمارهاطلاعیه شماره 24 کمپین ( گزارش آکسیون اعتراضی روز سه شنبه دوم ژانویه 2018 برابر12 دی 1396)‎

٢٤اطلاعیه شماره

گزارش آکسیون اعتراضی سه شنبه دوم ژانویه ٢٠١٨ برابر با ۱۲ دی ۱۳۹۶

در پی اعتراضات گسترده مردم به جان آمده از فقر و بیکاری و گرانی روزافزون که در بسیاری از شهرهای ایران رو به گسترش است، کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی در شهر گوتنبرگ ـ سوئد مبنی در حمایت از مطالبات به حق مردم به جان آمده در روز سه شنبه دوم ژانویه ٢٠١٨ میلادی در ساعت ١٧ و در میدان “یرن توریت” شهر گوتنبرگ از مردم آزادیخواه، فعالین سیاسی و کارگری دعوت به عمل آورد. در همین راستا جمع زیادی از انسانهای مبارز و آزادیخواه برای حمایت و پشتیبانی از مبارزات داخل ایران و همچنین برای آزادی رضا شهابی فعال سرشناس کارگری و دیگر زندانیان سیاسی ، با برافراشتن پرچم و پلاکارد و پوسترهای مبارزات اخیر، همراه با تصاویری از فعالین کارگری و سیاسی در بند، تجمع اعتراضی خود را آغازکردند . در طول تظاهرات فعالین سیاسی بودند که با سخنرانی های خود به زبان سوئدی سعی در آگاهی دادن به عابرین و حاضرین در میدان را داشتند، وهمیچنین از طرف مسئولین کمپین بیانیه به زبان سوئدی خوانده شد. حاضرین با سر دادن شعارهای انقلابی ، همراه با شعارهای سوئدی فضای پرشوری ایجاد کرده بودند که در همانحال هم با پخش اطلاعیه به زبان سوئدی در میان کسانی که در اطراف ما ناظر بودند و کنجکاوانه ایستاده و گوش فرا میدادند، پخش میگردید.

در میانه برنامه هم گاهگاهی سرودهای انقلابی از طریق بلندگو پخش میشد که مورد استقبال قرار گرفت. لازم به یادآوریست که مبارزات و اعتراضات گسترده برای نان و آزادی و….در ایران قابل حمایت و پشتیبانی ست و باید پژواک صدا و خروش آنان باشیم و در جهت تقویت و سمت و سوی درست و منطقی آن برای رسیدن به اهداف توده کارگر و زحمتکش و همبستگی و اتحادشان در حد توان همراه گردیم.

این آکسیون در ساعت ١٨ با سر دادن شعآرهای انقلابی و سرود به پایان رسید و از همگی عزیزان شرکت کننده که در این حرکت پر شور حاضر گشتند سپاس بیکران داریم.

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

پیروز بادخیزش توده ای مردم به جان آمده برای نان و آزادی!

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران!

دوم ژانویه ٢٠١٨ میلادی

کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی /گوتنبرگ، سوئد