کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ (سوئد) -درحمایت از فراخوان عام

 

کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ (سوئد)

درحمایت از فراخوان عام

“ستاد هماهنگی اعتراض ایرانیان به حضور جمهوری اسلامی در گوتنبرگ (سوئد)

ایرانیان شرافتمند!

درایران روزی نیست که ما شهروندان جامعه ، نیروی وسیع زنان، کارگران و معلمان را در برابر خواسته ها و مشکلاتشان به صف آرایی در مقابل نظام نبینیم .

کانون ما به مثابه تشکل مستقل و مدافع کارگران و زحمتکشان و همه مزد و حقو ق بگیران جامعه ، در سوئد نیز خود را درهم سرنوشتی مردمان ایرانی سهیم می شناسد .

خواستیم بدین وسیله پششتیبانی و حمایت خود را از ” فراخوان عام” و اقدام اعتراضی فعالان ” ستاد هماهنگی … گوتنبرگ ” اعلام داریم و ما نیر به مانند آنان بر آنیم :« در اعتراض به حضور نمایندگان امنیتی سفارت رژِیم جمهوری اسلامی که طی بیش از سه دهه حکومت با سرکوب خشن و فاشیستی آزادی های سیاسی … و کشتاربی سابقه مخالفان سیاسی دردهه شصت، قتلعام زندانیان سیاسی در سال۶۷، قتل های زنجیره ای سیاسی ، وترور بیش از دویست تن ازفعالین اپوزیسیون درخارج ازکشور توسط همین لانه های ترور و جاسوسی سازمان داده شده است … و غیره. » نباید سکوت کرد و به مانند برخی ها فرش قرمز زیر پای آنان پهن نمود . باید در برابرشان ایستاد  و فرصت نداد که شهر گوتنبرگ مقر دیگری برای تروریست های جمهوری اسلامی باشد .

فعالان کانون ما به مثابه اعضاء “نهاد های همبستگی با جنبش کارگری ایران – خارج از کشور” همواره نگران کارگران زندانی و خانواده های آنان و همه مردمی هستیم که  زیر فشار و تعب این نظام به سر می برند.

ما نیز به سهم خویش ، آن بخش از ایرانیانی که دل در گرو تحقق آزادی و حق برابر شهروندی  دارند را مخاطب قرارداده تا در صفی جمعی  ، مانع حضورنمایندگان   امنیتی  رژیم  اسلامی به بهانه « خدمات کنسولی »  در شهر گوتنبرگ (سوئد) می باشیم.

کانون همبستگی با کارگران  ایران – گوتنبرگ

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ برابر با ۱۸ می ۲۰۱۶