کامران پایدار-زنده باد اعتصاب ! زنده باد مبارزات پر شور کارگران نیشکر هفت تپه !

کامران پایدار

زنده باد اعتصاب ! زنده باد مبارزات پر شور کارگران نیشکر هفت تپه !

علیرغم همه تشبثات و ترفندهای حکومت اوباش اسلامی ، علیرغم همه فشاروارعاب و وحشت و سرکوب و فضای پلیسی ، علیرغم همه ترفندهای مزورانه عوامل اطلاعاتی و مزدوران حکومتی برای ایجاد انحراف درمسیر برحق مبارزات کارگران ، مبارزات پرشور و جانانه کارگران نیشکرهفت تپه به همراه خانواده های محروم و زجرکشیده اشان همچنان ادامه داشته وهر روزعمق و وسعت بیشتری می یابد. دیروز دوم مرداد ماه در حالیکه که کارگران نیشکرهفت تپه دست به اعتصاب زده به همراه خاواده هایشان تجمعات اعتراضی پرشکوهی برگزارنمودند. دیروز دوم مرداد ماه برای ساعاتی جاده شهرحر به شرکت نیشکر هفت تپه توسط کارگران اعتصابی و معترض به همراه خانواده هایشان بسته شد . دیروز تمامی فضای کارخانه نیشکر هفت تپه و حوالی جاده شهر حر پلیسی و نظامی و مملو از مزدوران و جاسوسان و لباس شخصی های حکومت اسلامی سرمایه داران بود . امروزسه شنبه سوم مرداد ماه نیز اعتصاب و مبارزات کارگران نیشکرهفت تپه همچنان ادامه دارد . از اولین ساعات صبح امروز کارگران به همراه خانواده هایشان تجمعات رزمنده و برحق خود را بر پا نموده اند . بنا بر اخبار ازاولین ساعت صبح امروز تا حوالی 11 ظهر جاده بین المللی اهواز – اندیمشک در تصرف کارگران و خانواده هایشان و بسته بوده است . تجمع اعتراضی امروز سه شنبه کارگران هفت تپه در حالیکه در محاصره همه نیروهای رنگارنگ جنایت و سرکوب اسلامی بود، با پرتاب گاز اشک آوراز جانب مزدوران حکومتی مورد تهاجم قرار گرفته است . فضای شهر، کارخانه و هرآنجایی که کارگران رزمنده و خانواده هایشان حضور دارند نظامی و پلیسی است . تمام تلاش و تقلای مزدوران اطلاعاتی و حراستی در همدستی با مدیران کارخانه تا این لحظه برای سرکوب ، لوث و خاموش نمودن مبارزات جاری کارگران به گل نشسته است . مزدوران رده بالاتر حکومت جور و جنایت اسلامی در خوزستان ، در استانداری و شورای تامین شهر مدام در حال برگزاری جلسات محرمانه برای کنترل و سرکوب مبارزات کارگرانند .

رفقای کارگر !

گرسنگی و فقر و فلاکت دیگر بس است . بیکار سازیها و اخراجهای دسته جمعی دیگر بس است . دستمزدهای چندین برابر زیر فقر و معوق شده دیگر بس است . قراردادهای سفید امضا و موقت کاری وعدم امنیت شغلی دیگر بس است . 30 سال کارکرده ایم ، 30سال زجرمان داده اند ، 30سال گرسنگی و محرومیتمان داده اند وحالا سرمایه داران وحکومت اسلامی مطالبات ناچیزمان رابالا کشیده اند دیگر بس است . شرمندگی و تحقیر در برابر خانواده هایمان دیگر بس است . گرسنگی و نداری دیگر بس است . وعده های پوچ  و دروغ امروز و فردای کارفرما و کارچاق کن های سرمایه داران دیگر بس است . پلیس و سرکوب و حراست و جاسوس و باطوم و گاز اشک آورو… دیگر بس است . ما هم انسانیم . آ زادی ، برابری ، رفاه و خوشبختی و برخورداری از یک  زندگی شاد و ایمن حق مسلم فرزندان و خانواده های ماست . ما چیز اضافه ای نمی خواهیم ، ما تنها و تنها ابتدایی ترین حقوق مسلم و انسایمان را مطالبه کاریم . آخوند و و بسیج و پاسدار و سرمایه داران و همه کاسه لیسان کارچاق کنشان دشمنان طبقاتی ماهستند . همه خیل  این بیکارگان  انگل و مفت خور باعث و بانی فقر و بدبختی و سیه روزی ما هستند . وعده هایشان دروغ است . قول و قرارهایشان پوچ است . تنها جنایت و سرکوب ، قتل و آدم کشی و دزدیهایشان واقعی است .

رفقای کارگر !

قدرت ما در اتحاد ما ، در همدلی و یکپارچگی ماست . قدرت ما در برپایی مجامع عمومی منظم ما و اتخاذ تصمیمات جمعی ماست . قدرت ما در ایجاد و برپایی شوراهای سراسری و همبسته ما کارگران بر علیه سرمایه داران و حکومت نوکرشان است . قدرت ما در همراهی رزمنده خانواده هایمان در مبارزات جاریست است  بدینگونه که به اثبات رسیده است . قدرت ما در تشکیل کمیته های مخفی اعتصاب است . قدرت ما در برپایی و ایجاد شبکه ها و صندوق های ما لی کمک به اعتصاب است . قدرت ما در ادامه کاری مبارزتمان است . قدرت ما در مبارزات مستقل خود ما کارگران و به دور از هر گونه توهمی نسبت به مراکز جاسوسی و سرکوب ومزدور و دست ساز حکومتی از قبیل شوراهای اسلامی و خانه کارگر و همه مزخرفاتی از این نوع است . بپا خیزیم ، شریان و رگ حیاتی زندگی در دستان متحد و توانای ماست .

3/5/96