چیمن دارابی – در اعتراض بە مرگ دنیا دختر بچە کردستان عراق

در اعتراض بە مرگ دنیا دختر بچە کردستان عراق
چیمن دارابی
حاکمان کردستان، این اقلیم بە نام “آزادی کردها” کە در طول عمر بیش از دو دهه از سرکوب زن، کودک و کارگر در آن جامعە، کە روزی در کوه ها با پیشتیبابی همین زنان و مردانی کە امروز گرفتار دست این حاکمان قدرت شدە اند، بە نان و نوائی رسیدەاند. چە زود اصل خویش را باز یافتند.

در طول عمر حاکمیت احزاب ناسیونالیست در اقلیم کردستان به مردم کردستان ثابت کردند کە اینها تنها در لباس و زبان با حکومت بعث و جمهوری اسلامی و دیگر سرکوبگران مردم فرق دارند. یعنی بر کسی پوشیدە نیست کە اینها همە از جنس اند و دیکتاتور و ضد انسان هستند. حکومتی کە دستاورد ٢٣ سال حاکمیتش کشتار بیش از هزاران زن بودە آماری کە اعلام کردە اند بالغ بر٦٠٠٠ نفر است، نمیتواند از همین مردم و برای این مردم باشد. حاکمیتی کە در دامن ارتجاع و برای بقای خود ارتجاع پرورش میدهد بە هیچ عنوان ربطی بە این مردم ندارد و نخواهند داشت. این حضرات توان قبول انتقاد پسر بچە ١٦ساله را ندارند و محاکمە و مجازاتش میکنند. این دستگاە پرورش ارتجاع با وجود بیش از ٥١٠٠ مسجد و بیش از ٦٢٠٠ ملا حاصل این حضرات بە ظاهر متمدن کراوات زده میباشند.

از گولالە تا گلاویژ، روناک، چیا و …تا دنیا کە اولین و آخرین قربانیان این ارتجاع عقب ماندە نخواهند بود، همگی آنها قربانیان تبانی حزبی و عشیرەای مردسالار و حزب سالار کردستان هستند و کسی برای این جنایات نە محاکمە میشود و نە جوابگو است. اول بە عنوان یک انسان کمونیست و دوم بە عنوان یک زن کە نیمی از جامعە بشری را تشکیل میدهیم، خواستار محاکمە و مجازات عامل یا عاملین قتلهای ناموسی و بخصوص قتل دختر بچە ١٥ سالە بە نام دنیا هستم. و بە پرچمداران قوم پرست اعلام میدارم کە شما و حکومت ارتجاعیتان در کردستان مسئول و در مقابل جامعه جوابگو هستید.

ننگ بر حاکمیت ارتجاع با هر نام و نشانی!
٢٧ ٠٥ ٢٠١٤