چیمن دارابی حرمت شکنی دوباره نیروهای جنایتکار جمهوری اسلامی در مریوان

حرمت شکنی دوباره نیروهای جنایتکار جمهوری اسلامی در مریوان

نیروهای قضایی و انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه صدورحکم ضد انسانی پوشاندن لباس زنانه بر تن یک متهم مرد، اینبار با نصب پلاکاردهایی درمیادین وامکان عمومی در سطح شهرمریوان تحت عنوان؛ تشکر از اقدام نیروهای قضآیی از طرف مردم شهر مریوان؛ وحشت خود از اعتراض بر حق مبارزین این شهر را به نمایش گذاشتند.
متد و اعمال ضدمردمی از خصوصیات بارز این رژیم است. از یک سو با صدور احکام ضد زن ستیزانه مجرمی را ملبس به لباس زنانه می‌کنند و به این شیوه به انسانیت نیمی از جامعه توهین می‌کنند و همزمان و عملا نیم دیگر نیز مورد بی‌حرمتی قرار می‌گیرد. این بار با دروغی بزرگ از زبان مردم از خود و اعمال کثیفشان تشکر می‌کنند. از جانب مردم معترض وبه خشم آمده از این حکم غیر انسانی، از خود تشکر می‌کنند. جمهوری اسلامی با ماهیت ضد انسانی خود موجب اصلی ناهنجاری‌های اجتماعی است این رژیم عامل اصلی بدبختی و فلاکت و بی حقوقی زنان ومردان جامعه است.
جمهوری اسلامی عامل بوجود آمدن فضایی است که ناهنجاری‌های اجتماعی را رشد می‌دهد. پرورش دهنده و حامی اراذل بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی در جامعه می‌باشد و در مقابل هر صدای آزادی‌‌خواهی برای کوچک‌ترین تغییری در زندگی مردم یا به جوخه‌های اعدام سپرده خواهد شد یا در زندان‌ها برای همیشه خفه خواهد شد.
پیام من به مردان آزادیخواه و “زنان سرخ‌پوش” مریوان که در تقابل با قوانین ضد انسانی و زن‌ستیز جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند این است،که نباید ذره‌ای از مطالبات بر حق خود کوتاه بیایند. باید سرسختانه در مقابل این ارتجاع و عقب ماندگی ایستاد و سران و عوامل جنایتکار این رژیم را وادار به عقب نشینی کرد. ارتجاع مذهبی و قوانین عقب‌مانده، شایسته زندگی انسان امروز نیست. باید قوه قضایی و دار و دسته جانیان را وادار به عقب نشینی و عذر خواهی از زنان و مردان شهر مریوان کرد.

مرگ بر ارتجاع اسلامی
زنده باد مبارزات بر حق زنان
چیمن دارابی