پیام تسلیت سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه به کارگران وخانواده گرامی-محمد جراحی از میان ما رفت

پیام تسلیت سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه به کارگران وخانواده گرامی
محمد جراحی از میان ما رفت


با کمال تاسف امروز مطلع شدیم ، که فعال کارگری ، عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری، قلبش برای همیشه از تبش باز ایستاد. محمد جراحی یکی از مبارزان راه رهایی طبقه کارگر بود که به خاطر مبارزات کارگری به 5 سال حبس محکوم شده بود . اودر شرایط بسیار سخت وبا داشتن بیماری، دوران زندان را بدون مرخصی به پایان رساند. عدم رسیدگی پزشکی در دوران محکومیت، می تواند یکی از عامل های مرگ نابه هنگام محمد جراجی باشد.
ما کارگران هفت تپه و اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه این ضایعه را به خانواده جراحی و تمامی کارگران ایران تسلیت گفته و خود را شریک غم آنان می دانیم . یادش گرامی باد.
در اینجا جا دارد نگرانی خود را نسبت به ادامه بازداشت رضا شهابی، کارگر شرکت واحد تهران و حومه و عضوهیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اعلام داریم . وضعیت جسمانی رضا شهابی با توجه به گفته همسر او ربابه رضایی بسیار وخیم اعلام شده است و جا دارد فوری و بی قید و شرط رضاشهابی آزاد و تحت درمان قرار گیرد؛
دراخر درگذشت محمد جراحی رابه خانواده محترم وتمامی کارگران تسلیت میگوییم به امید اتحاد وهمبستگی تمامی کارگران جهان….سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه..

13/07/1396