هیبت نودینیان -ضرورت های موجود ونقش ما

ضرورت های موجود ونقش ما
آن چه در وهله اول به نظر می رسد این است که رای آوردن حسن روحانی واقعه ای غیر منتظره بود. ولی آن چه غیر منتظره بود انتخاب او نبود، بلکه این بود که مردم به ستوه آمده اند و با رای خود به خامنه ای گفتند نظام اسلامی را نمی خواهیم این دوره انتخابات برای هر دو جناح مهم بود. جناح خامنه ای و جناح”اصلاح طلبان” انتخابات را برای به عقب راندن هم وهم زمان با آن برای حفظ نظام میخواستند.این واقعیت که اکثریت عظیم مردم ایران میخواهند از شر رژیم اسلامی و حکومت دینی بطورکلی خلاص شوند برهمگان آشکار است. مردم ازهر فرصتی برای نشان دادن اعتراض خود استفاده میکنند.(شب بعد از اعلام نتیجه رای گیری و راه یابی تیم ملی ایران به جام جهانی مردم در بیشتر شهرهای بزرگ به خیابان ها ریختند.)
در عین حال مردم میخواهند و تلاش میکنند زندگی تحت رژیم جمهوری اسلامی تا حد ممکن قابل تحمل باشد. این تنها شکل واقعی نگاه کردن به مسئله از منظر مردمی است که دارند عمرشان و زند گیشان را تحت یک رژیم ارتجاعی و مستبد میگذرانند. مردم میخواهند رژیم اسلامی نابود شود و این مقدور است.
این مردم به الترناتیوی غیر از جمهوری اسلامی و خارج از دایره نیروهای ملی ومذهبی نیاز دارند. ایجاد یک حزب کمونیستی قدرتمند بر اساس دنیا بهتر نیاز دارد وجای خالی آن در این شرایط بیشتر از هر دوره ای احساس میشود.
زنده باد کمونیسم
هیبت نودینیان
18/06/2013