نوید مینائی – خامنه ای خیرخواه می شود!

خامنه ای خیرخواه می شود!

“امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. …این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید”.

navid1ا

ین جملاتی از نامه خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ست! نامه ای که در آن خامنه ای به جوانان می گوید از اسلام نترسید. خامنه ای از جوانان اروپا و آمریکای شمالی خواسته است برای شناخت اسلام به قرآن و زندگی محمد مراجعه کنند اما نگفته بعد از این مراجعه اگر سوالی به ذهنشان رسید٬ اگر این منابع مورد تمسخر و یا نقدشان قرار گرفت چه بلایی سرشان خواهد آمد٬ همان بلایی که بر سر سلمان رشدی و شارلی ابدو آمد!

خامنه ای در نامه ای سراپا متناقض و مضحک خواسته در نقش خیرخواه و بزرگتر و ناصح جوانان اروپا و آمریکا ظاهر شود و جنایاتش را پشت نصیحت های مسخره اش پنهان کند.

خامنه ای هم مثل بعضی سران کشورهای غربی و حتی برخی روشنفکران از اسلام هراسی نگران است! معتقد است اسلام هراسی توطئه است و برای خراب کردن چهره نورانی و مهربان اسلام است. در همین نامه می گوید تروریست های شارلی ابدو استخدام شده غربی ها بوده اند و هیچ ربطی به اسلام نداشته اند. او البته نتوانسته خوشحالی خودش را از عملیات تروریستی مستخدمین غرب! پنهان کند و حداقل کشتار شارلی ابدو را محکوم کند.

البته خامنه ای فراموش کرده که امروز که ابزارهای ارتباطی مرزهای جغرافیائی را شکسته اند جوانان و مردم سراسر دنیا از جنایات گروه های اسلامی از نیجریه گرفته تا پاکستان و عراق و سوریه و ایران و فرانسه با خبرند. مردم می دانند گروه های اسلامی با شعارهای اسلامی سر می برند از بلندی پرتاب می کنند٬ دست و پا قطع می کنند و چشم در می آورند و گوش می برند. و همه این جنایات را از قرآن و زندگی محمد گرفته اند تا همین امروز قدرت شوم شان را در مناطق اسلام زده اجرا کنند و ثروت های عظیم به جیب بزنند.

نوید مینائی

توضیح عکس:‌بمب گذاری در نشریه الصباح الجدید در عراق بعد از انتشار کاریکاتور خامنه ای

به نقل از ژورنال روزانه

http://journal-ruzaneh.com