نوید مینائی – حق السکوت ۷ میلیارد دلاری که لو رفت!

نوید مینائی
حق السکوت ۷ میلیارد دلاری که لو رفت!

مردم٬ جامعه و طبیعت و منابع طبیعی ایران همه جوره خسارت حضور جمهوری اسلامی را با جان و سلامت خود پرداخت می کنند.

آلبرتو نیسمان دادستان پرونده آمیا در گزارش خود رئیس جمهور و وزیرخارجه آرژانتین را متهم کرده بود که برای نزدیک شدن به جمهوری اسلامی و انجام یک معامله نفت ۷ میلیارد دلاری مانع از آن شده اند که اعضای ایرانی یک شبکه تروریستی در آمریکای لاتین شناسائی شوند. دادستان آرژانتینی اعلام کرده بود که این شبکه تروریستی به وسیله جمهوری اسلامی ایران در آمریکای لاتین ایجاد شده است. این دادستان قرار بود در ماه ژانویه امسال گزارش تحقیقات ۱۰ ساله خود بر روی پرونده عملیات تروریستی جمهوری اسلامی در آرژانتین را برای پارلمان آرژانتین قرائت کند که یک روز پیش از آن پلیس جسدش را در حمام آپارتمانش یافت.

۷ میلیارد دلار هزینه سرپوش گذاشتن بر عملیات تروریستی که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۷۳ انجام داده است! البته این هزینه را قرار نبود سران رژیم پرداخت کنند از منابع عمومی و از منابع طبیعی ایران پرداخت می شد! این تنها یک نمونه از هزینه ها و معاملات سیاه جمهوری اسلامی با سایر دولت ها برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان ست. پرداخت ها به گروه های تروریستی اسلامی را نیز باید به این لیست اضافه کرد. همه این هزینه ها و منابع می توانستند در خدمت آبادانی و ارتقای محیط زیست به کار گرفته شوند.

ماجرای آمیا از این قرار است که در سال ۱۳۷۳ در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی٬ پشت پناه اصلاح طلبان امروز و یاور دولت تدبیر و امید و با دخالت مستقیم او یکی از مراکر بزرگ بهودیان در آرژانتین توسط تروریست های فرستاده شده توسط جمهوری اسلامی منفجر شد و ۸۵ نفر کشته شدند. از آن زمان تعدادی از سران جمهوری اسلامی تحت نعقیب پلیس بین المللی هستند از جمله هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی و ولایتی.

نوید مینائی

به نقل از ژورنال ۱۴ فوریه ۲۰۱۵

http://journal-ruzaneh.com/