نوید مینائی – بار دیگر جنایت اسلامی ها علیه آزادی بیان در دانمارک یک کشته به جای گذاشت!

نوید مینائی
بار دیگر جنایت اسلامی ها علیه آزادی بیان در دانمارک یک کشته به جای گذاشت!

خبر کوتاه است. حمله تروریستهای اسلامی به کنفرانس آزادی بیان در دانمارک یک کشته به جای گذاشت. “اسلام، کفر و آزادی بیان” موضوع این کنفرانس بود و چند سخنران و از جمله لارش ویلکس کاریکاتوریست سرشناس سوئدی از جمله سخنرانهای کنفرانس بودند. اینا شوشنکو از فعالین فمن و سفیر فرانسه در دانمارک از دیگر سخنرانان این کنفرانس بودند.

این که نیروهای اسلامی آبروباخته و منفور تر از هر زمانی شده اند٬ اینکه نیروهای اسلامی در قدرت منفور افکار عمومی هستند دیگر نه تخمین ست و نه آژیتاسیون واقعیت است.

توان تخریبی اسلام و جنبش اسلامی این روزها دارد خودنمایی می کند مانند خون آشام زخم خورده ای که آخرین زورهایش را می زند٬ در عراق و سوریه با سربریدن و به آتش کشیدن انسان و در اروپا با حملات تروریستی برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه برای مقابله با دست آوردهای بشری در زمینه آزادی بیان و مدنیت. اما نباید تنفر عمومی از جریانات اسلامی نزد بشریت متمدن را دست کم گرفت. حضور میلیونها نفر در پاریس و سایر شهرهای دنیا و اعلام انزجارشان از جریانات اسلامی و در دفاع از آزادی بیان نقطه اتکایی برای تمدن و انسانیت است در مقابل ترور و وحشت اسلامی. و تنها همین نیروی عظیم بشریت متمدن است که می تواند بساط نیروهای اسلامی را در هم بپیچد. باید امیدوار باشیم کپنهاگ بار دیگر هم جبهه عظیم انسانیت متمدن را به حرکت دربیاورد و این بار شاهد گسترش نیروهای رادیکال و متشکل در دفاع از آزادی بیان و علیه مماشات با دولت ها و جریانات اسلامی باشیم.

به نقل از ژورنال ۱۴ فوریه ۲۰۱۵

http://journal-ruzaneh.com